Nudna Niedziela

30 grudnia 2012

Hej.
Jak już pewnie wszyscy zauważyli założyłam sobie bloga. Ale może najpierw się przedstawię. No więc mam na imię Magda i mam 13 lat (chodzę do 1 gim.)
Interesują się fotografią, filmami, piłką nożną, modą, jedzeniem ( -,- ) Blog będzie o moim życiu codziennym, które, mogę powiedzieć szczerze, nie jest przeciętne ani normalne... I właśnie za to je kocham! Że nigdy nie wiadomo co się stanie i kogo wyjątkowego spotkamy po drodze. 

Poza tym dzisiejszy dzień należy do tych wyjątkowo szarych i nudnych. Siedzę przy laptopie, szukam jakiś inspiracji, ale nic do mnie nie przemawia. Nuda. W końcu zmobilizowałam się do nakręcenia filmiku dla Was ;*



24 komentarze:

  1. fajny filmik ;d
    W wolnej chwili wpadnij na mój blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!!! Rewelacyjny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Bardzo fajny filmik:)

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Blog. Oczywiście obserwuje.;) Licze na to samo.;d

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;-)
    może obserwujemy wspólnie sie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)
    zapraszam http://photosbynatalia.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :)
    widzę, ze mamy wspólne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie lubię ścielić łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak z sylwestrem? :)
    Powodzenia z blogiem, ale ładnie masz :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo mamy tyle samo lat ;)
    Fajny filmik :D
    olbazuru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w prowadzeniu bloga :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny filmik :)
    czekamy na więcej.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny filmik :) Powodzenia w prowadzeniu bloga !

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog. obserwuję Cię, czemu nie miałabyś zrobić tego samego? :)
    zapraszam do mnie ;)
    http://always-talking-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia :)
    Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O interesujący blog, nareszcie ktos w moim wieku. Obserwuję i pozdrawiam oraz szczęśliwego nowego roku 2013

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię niedziel :<
    udanego sylwestra !
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super muzyka :> Jak czytam książkę to też cały czas zmieniam pozycję ;* Fajnie , fajnie .

    Maryś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia