Znowu do szkoły ;/

2 stycznia 2013



Trzeba przyzwyczaić się do pisania 13 zamiast 12 w dacie ;)



Hej króliczki ♥
Jak wam mija ten pierwszy dzień szkoły po przerwie świątecznej?
Wczoraj wieczorem postanowiłam, że od dzisiaj nowe życie! Że pójdę spać wcześnie, że obudzę się rano wypoczęta i wyspana. Niestety nic z tego! Mój "gupi" mózg nie dawał mi spokoju przez pół nocy, a rano obudziłam się pół godziny później niż powinnam. Dlatego, żeby ogarnąć jakoś moje życie sporządzam listę moich postanowień noworocznych!

1. Będę dalej prowadzić bloga.
2. Stanę się milsza dla wszystkich, będę się więcej uśmiechać.
3. Zdam 1 gimnazjum z czerwonym paskiem i średnią powyżej 5.0
4. Nauczę się robić szpagat i poprawię się ogólnie z wf-u.
5. Kupię sobie nowy aparat ;3
6. Będę chodziła spać wcześniej (naprawdę )
7. Spędzę najlepsze wakacje w życiu!

Jest ich siedem. Tak na szczęście ;p
Mam nadzieję, że spełnię chociaż ponad połowę z nich.




23 komentarze:

  1. życzę ci,aby twoje postanowienia się spełniły:3

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości w postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w spełanianiu postanowień ! :)

    Obserwujemy ? Będzie mi milo jeśli do mnie wpadniesz :)

    Twoje kom u mnie = moje kom u Ciebie ♥


    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha też wciąż piszę 2012 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj już w szkole? Nam szkołą zrobiła dzisiaj dzień wolny (:


    + Zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo , ale chyba za mocne słowa jak na taki 'outfit' :)

    _____________________________
    hehehe ja z tą datą miałam tak samo :D

    pozdrawiam, Aieaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. no to życzę powodzenia! ^^
    ja chyba pierwszy raz się nie pomyliłam z datą ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana :3
    Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w spełnianiu postanowień :)
    Świetny blog

    http://poziomka-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oraz z chęcią obserwuję

    http://poziomka-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też czasami mylę się z tą datą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! :)
    I też się zawsze mylę na początku z rokiem... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://foreveralonefor.blogspot.com/ prosze zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak tzeba się przyzwyczaić do tych dat xd

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam tak samo z tym zasypianiem i wstawaniem haha xD powodzenia w spełnianiu postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj z tym przestawieniem będzie najgorszy problem ciągle się mylę xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia :)
    B.fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje notatki też pewnie będą miały taką datę na najbliższym zjeździe :D
    Życzę Ci aby wszystkie postanowienia dotrwały do końca, a raczej abyś Ty w nich wytrwała :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę:
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne postanowienia :)
    Mam nadzieję, że uda ci się je spełnić ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo , bardzo ładna jesteś :)
    Życzę Ci żeby te wszystkie postanowienia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia