Mój pierwszy Tag.

4 stycznia 2013

Hejo!
Tak więc zostałam o tagowana przez Darcia. Muszę przyznać, że to mój pierwszy Tag w życiu. Ale już nie przedłużając oto pytania:

1. Zima czy lato?
Zdecydowanie lato. To czas wakacji, ciepłych dni i niekończącej się zabawy!
2. Wolisz kiedy pada deszcz czy śnieg?
Zdecydowanie deszcz.
3. Ulubiony kolor?
Mam wiele ulubionych kolorów i często je zmieniam. Obecnie fascynuję się zielonym ♥
4. Najfajniejsze wspomnienie?
Oj, dużo tego było! Ale zawsze towarzyszyło temu mnóstwo śmiechu :)
5. Byłaś kiedyś w szpitalu? 
W szpitalu byłam nie raz, ale jeszcze nigdy jako pacjentka.
6. Jakbyś mogła wybrać na jaki kontynent byś poleciała?
Do Ameryki Północnej.
8. Dlaczego założyłaś bloga?
Szczerze mówiąc sama nie wiem, ale chyba dlatego bo zainspirowało mnie kilka blogów :)
9. Jaki masz znak zodiaku?
Waga
10. Ulubiona liczba?
Nie mam.
11. Najładniejsze imię chłopaka dziewczyny?
chłopak- nie mam ulubionego ;)
dziewczyna- Maja, Julia, Natalia, Wiktoria

No i oczywiście Taguję delice ♥ i Karina !. Niestety nie wymyśliłam nic nowego, dlatego proszę Was, żebyście odpowiedziały na te same pytania co ja ;)
Ostatnio polubiłam kręcenie filmików. Bardzo chciałabym wstawiać je na bloga, ale na razie nie mam żadnych pomysłów. Więc jeśli macie jakiś fajne pomysły, albo jakieś życzenia piszcie w komentarzach ;) Bardzo chętnie zrealizuję wasze propozycje :)

23 komentarze:

  1. moze nakreć filmik ze swoimi przyjaciółkami tak TAG, albo o swoim poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za otagowanie . :)
    Tag wydaje się bardzo fajny dlatego zrobię go w wolnej chwili ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog (:

    obserwuję :D zaobserwuj mnie jeśli ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Tagi to świetna zabawa! :) Fajnie odpowiedziałaś! ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. fane odp ; )

    pozdrawiam, Aieaa. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie Tu u Ciebie!
    powodzenia w pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne odpowiedzi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do filmiku to może coś w rodzaju tego jak lubisz spędzać wolny czas ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy tag ci wyszedl ;)
    Zapraszam do siebie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/
    Wejdz nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mi się podoba imię Maja <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło wyszło. Obserwuję bo chcę bo mi się tu podoba. Jak ci się u mnie spodoba to też zaobserwujesz. Zapraszam Cię http://werciuu-werciuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie tu!
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj, skomentuj, a na pewno się odwdzięczę!
    Buziaki :*
    P.S. Jeszcze dzisiaj u mnie konkurs!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia