Papi ;)

24 stycznia 2013

Hiii ;)
Dziś w szkole dziewczyny tańczą "nasz" układ ;) Ja miałam tańczyć, ale nie umiem -,- Taak. Z moim tańcem to jest tak jak jak z przedmiotami ścisłymi u humanistów (nie, żebym kogoś obrażała) Tak więc o 17:30 jadę do szkoły popatrzeć na nie ;) Może pokażę wam jutro jakieś zdjęcia? 




Obecnie spędzam czas popijając herbatkę w moim kubku z Zakopanego ;)
Co do wczorajszego mini "konkursu" nikt nie zgadł ;p
Możecie się przestraszyć, ale ja byłam pierwsza w tym górnym rzędzie. Taki tam Poker Face ;)
A oto nasz układ w internecie:


41 komentarzy:

  1. fajny kubek :)
    zapraszam, nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo! Lepiej, żebym nie tańczyła. Ha! Ale fajnie wyglądałaś ;P
    Czemu nie lubisz swojego aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  3. A Łucznik ;D

    Fajna koszulka i kubek ;)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek:)
    obserwuje i zapraszam:)
    http://karolilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobną koszulkę tylko z Lloret de Mar. :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. zarąbista bluzka...tylko pozazdrościć :)
    wpadaj do mnie :) DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny t-shirt! :)

    alexaaa13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny układ ! :)
    i śliczna koszulka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie bluzeczki I <3 i jakiś kraj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez za bardzo nie potrafię tańczyć :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką bluzkę z I ♥ Kraków i I ♥ Tunis, no i od chłopaka I ♥ Szymek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny układ ! :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna koszulka ;D
    ja tez nie umiem tanczyc zabardzo wiec spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta choreografia na dole ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatka ♥
    ღ Masz może ochotę na wzajemną obserwację? ღ

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam do siebie http://podarta.blogspot.com , mam nadzieję, ze moj blog rowniez sie spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  17. No świetny układ *.*
    Ta po środku na samym przodzie świetne ruchy miała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna koszulka ♥ ja uwielbiam tańczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Malta? Byłaś tam? Ja byłam i bardzo mi się podobało ;)
    Życzę powodzenia Twoim koeżankom ^^
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. spoczko kubek, i fajowska bluzka <3
    a co do układu to na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia