Postcrossing♥

20 stycznia 2013

Hello!
Tak trochę po angielsku ;) Dlaczego? Dziś zarejestrowałam się na postcrossing.com Co mnie do tego zainspirowało? Sama nie wiem... Może chęć poznania ludzi, albo otrzymania pocztówki? Mniejsza o to. Wiem jednak, że postcrossing to świetna sprawa! Prawie za darmo, a w dodatku to świetna zabawa♥

pocztówki
z internetu

Poza tym wczoraj były zawody w piłkę nożną. Zajęłyśmy 2 miejsce w powiatach! Jupilaaaa! Niestety nie jedziemy dalej ;/ Szkoda. 
I jeszcze u mnie w szkole była tzw. "choinka" ;p

18 komentarzy:

  1. Gratuluje 2 miejsca :)
    A co do tej strony, jest prawie za darmo, czyli?
    Bo chciałabym tez założyc tam konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Sama w końcu muszę zdecydować się na założenie tam konta - super sprawa!
    Gratuluję!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to swietna sprawa :)
    2 miejsce? GRATULACJE!
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajna sprawa :)
    Ja zaobserwowalam i liczę na rewanż <3
    wwww.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także niedawno założyłam sobie tam konto, ale jeszcze nie mam odwagi wylosować tych osób, haha ^^ Może jutro, a ty od kiedy zaczynasz, przyszły Ci jakieś?
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. już jakiś czas temu słyszałam o tych pocztówkach,ale powiem szczerze, że jakoś nie kręci mnie taka zabawa :D
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o tym słyszę, ale jutro sobie na to wejdę i poczytam co to. może mnie zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, coraz więcej osób się w to bawi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje 2 miejsca + zapraszam do mnie http://zjednoczona.blogspot.com/ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem na tej stronie, w sumie jeśli byś chciała mogłbyśmy wymieniać listy... jesli byś chciała oczywisćie :D



    zapraszam do siebie
    welovebaranowa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam zamiar założyć tam konto,bo rzeczywiście to świetna zabawa :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://katemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o , słyszałam o tym,ale jakoś nie mogę przebrnąć przez zalogowanie itp :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam gdzieś o tym, ale na razie nie zakładam sobie tam konta xd
    Gratuluję 2 miejsca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia