Czasami się opłaca...

21 lutego 2013

...pójść wcześniej spać.
Mogę się pochwalić, że poszłam spać o 21:36 i jestem z tego dumna! Pierwszy raz od wielu dni wyspałam się. Poranne przygotowanie się do szkoły było czystą przyjemnością, a czekanie na autobus nie zajęło tyle czasu co zawsze. W szkole też czas minął szybko, a teraz jestem w domu i mam dla Was radę :)
Minimum raz w tygodniu w tygodniu pójdźcie wcześnie spać. I zobaczcie natychmiastowy efekt! Przypływ energii i szczęścia (nie mówiąc o tym z jaką łatwością wstaniecie rano)


38 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj wolę iść wcześnie spać i wstać o 6:00, bo nic mnie nie uszczęśliwia bardziej, jak zrobienie rano wszystkiego, bez pośpiechu.
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chodzę wcześnie spać :)
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj masz rację :) Ja wczoraj poszłam spać po 23 i nastawiłam budzik na 6.00.Zaspałam,wstałam o 7.30 ,a musiałam się ubrać,zjeść i w ogóle się ogarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest ciężko ze wstawaniem, a nawet gdy chce isc szybciej spac nie moge zasnac hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety mam odwrotnie xD nie mogę chodzić wcześnie spać , bo później nie umiem wstać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo, przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się teraz "przestawiłam" na tryb nocny i śpię pół dnia, także nie wiem jak ja od poniedziałku będę wstawała do szkoły. mam nadzieję, że jakoś szybciej mi to przejdzie =)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie chodzę wcześnie spać:) a jak mi się zdarzy to i tak nie mogę zasnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chodzę późno spać:) a jak zdarzy mi się wcześniej to i tak nie mogę zasnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak do szkoły to tak 22-23 a jak wekend to 24-2

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chodzę baardzo późno spać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. oh gdybym tylko umiała tak zasnać :( ja się kładę do łóżka o 22, a zasypiam nieraz o 1 ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja zasypiam o 3 bo jak kładę się spać o 23 to mnie tak głowa boli, że mam ochotę zasnąć na ławce w szkole . xd
    Zapraszam .♥

    OdpowiedzUsuń
  14. też powinnam częściej chodzić spać. teraz mam ferie i chodzę gdzieś tak 2-3, nie mam pojęcia, jak ja się przestawię na tryb szkolny, gdy skończy mi się laba XD

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w ferie strasznie późno sie kkładę :o :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze późno się kładę a potem wyglądam jak wstaje do szkoły jak połamaniec :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej zrobić tak w środku tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety ostatnio cierpię na bezsenność i nie jest mi dane tak wcześnie usnąć ;p to pewnie przez nadmiar wolnego czasu, który niestety lada dzień się kończy. :< Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. masz rację, kiedyś wypróbuję.
    + świetny blog

    komentarz za komentarz ?
    obserwator za obserwator ?
    mojapoziomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem takim śpiochem, że najchętniej codziennie tak wcześnie chodziłabym spać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyszłaś na tym drugim zdjęciu ;)
    Ja nawet jeśli położyłabym się wcześniej to nie zasnę od razu. Musiałabym być naprawdę mega zmęczona.
    U mnie nowa notka, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym nie umiała o tej zasnąć ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, podoba mi się twój blog, super wygląd, cudowne notki. Wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam. Dołączam do obserwatorów i liczę na to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie takie wczesne spanie jest nie możliwe...moja kruszynka chodzi spać po 22 więc wcześniej niż 23 nie da rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ostatnio poszlam spac o 21 i sie wyspalam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby było to u mnie możliwe... :D ale spróbuję chociaż raz położyć się wcześniej :D

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. często chodzę spać tak wcześnie na tygodniu jednak i tak się nie wysypiam;d

    OdpowiedzUsuń
  29. ewentualnie można nie przespać całej nocy, to wstaje się nawet przed 6 :p
    heh, taki żarcik ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ladnie wyglądasz; ) pozdrawiam i obserwuję ! : >

    OdpowiedzUsuń
  31. No to bardzo wcześnie poszłaś spac O.o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia