Moje ferie 2013

12 lutego 2013

* Edit filmik został usunięty

17 komentarzy:

  1. Naprzód koniku! Patatajmy! hahhahahah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zjeżdżacie na sankach :D
    Podoba mi się ;>
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam grać a karty, ale moje kolezanki nie umeija xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! fajnie wyszło :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny filmik.:D Też bym poszedł na sanki.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, fajne ;D.
    Konkurs z matematyki? WOW. Zawsze zazdrościłam osobom, które są dobre z tego przedmiotu >.<. Ja nawet gdy próbuję, nie wychodzi mi zbytnio, matematyka to moja achillesowa pięta ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny filmik :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia