Napój gazowany

6 lutego 2013

Hej
Na 9 musiałam jechać do szkoły, rozwiązywać zadania konkursowe z matematyki -,- Taaak. Po powrocie do domu znów usiadłam przed laptopem z szklanką napoju gazowanego :) Ale na jutro mam już ambitniejsze plany. Jadę do Ostrołęki na zakupy ^^ I może wstawię filmik z tym co kupiłam? Jeśli chcecie piszcie w komentarzach.

Poza tym biorę udział w konkursie u demordie.blogspot.com. Można wygrać świetną książkę, która bardzo mi się podoba  i którą bardzo chciałabym wygrać :) Zapraszam Was do udziału

25 komentarzy:

  1. Mój blog nie jest o modzie więc nie widzę potrzeby wstawiania outfitów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja nienawidzę matmy. brr. a zdjęca tego co kupiłaś możesz wstawić. ;)

    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna animacja! dodaj filmik ;)
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna animacja :)

    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze chcemy filmik! A animacja bardzo fajna :) Udanych zakupów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna animacja ;) A filmik dodaj koniecznie, uwielbiam słuchać o zakupach ^^
    Zapraszam na nowy wpis do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne że chcemy ! Udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na filmik ;)) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik ! Bardzo fajnyn blog i dziękuje za miłego koma. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostrołęka i mazowieckie? :)
    nagraj , nagraj;))

    zapraszam też do mnie i zachęcam do obserwacji http://wbrewzasadoom.blogspot.com/ . Ja Cię obserwuję, pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie super blog
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O mieszkasz niedaleko Ostrołęki? Mam tam kuzynów. :D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawam, co kupiłaś, więc dawaj, co tam masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta animacja czy co tam ♥:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia