Tak wiele pomysłów tak mało czasu...

26 lutego 2013

czeeść
Dziś jest jeden z tych dni kiedy nie mam praktycznie czasu. Piszę posta w przerwie między zadaniami domowymi, a sprzątaniem. Dodatkowo mam mnóstwo nie spełnionych pomysłów. Siedzą w mojej głowie nie i dają się na niczym skupić, jakby się bały, że jeśli na chwilę dadzą mi spokój, od razu o nich zapomnę :|

PS.
Mam ochotę coś ugotować...


I jeszcze jedna sprawa (najważniejsza!) Chcę nakręcić filmik. Ale nie kolejny tag, bo byłby to już trzeci z kolei, tylko coś innego. Możecie więc wykazać się swoją kreatywnością i pomóc mi coś wykombinować :p Dziękuję za każdą propozycję :) I proszę nie ignorujcie tej prośby .

14 komentarzy:

  1. też nie mam za dużo czasu to naprawdę dobija ! A może bloopers ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie , też tak czasem mam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. może pokażesz swój pokój?
    albo jak odrabiasz zadania xd? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mam dużo czasu ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) super post ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://anetaa010.blogspot.com/


    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam prawie od 2 tygodni ze ciagle nie mam czasu na nic i ciagle w glowie tylko czego jeszcze nie zrobilam....

    OdpowiedzUsuń
  7. co dobrego ugotowałaś? ;D

    obserwuję ;D

    kjakksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja też ostatnio czasu nie mam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam brak czasu cały czas ... ledwo znajduje go na nauke ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. pochwal się co ugotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no fakt, czasu czasem faktycnzie jest za malo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia