Walentynki♥

14 lutego 2013

Mamy walentynki. Uwielbiam to święto, chociaż nie mam za bardzo z kim świętować ;) Ale i tak lubię. W szkole wszyscy wysyłali do siebie kartki z fałszywymi wyznaniami miłości ;p Spooko. Poza tym na EDB nie było pana (nowego) i oglądaliśmy "Salę samobójców". Potem miała być religia, ale z powodu małych niedociągnięć w planie lekcyjnym mogliśmy iść wcześniej do domu! Czyli zamiast czekać na autobus o 15, wróciłam na 13 ;o Zyskałam dwie godziny mojego życia!

Z okazji Walentynek buziak dla was ;* 





24 komentarze:

  1. Wszędzie dzisiaj walentynkowo :) Oglądałam kiedyś Salę samobójców, i co sadzisz?
    Ale masz świetny pokój! Bardzo mi się podoba, też mam taki skos w pokoju, ale u Ciebie wygląda bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miły komentarz, dodaję Cię do obserwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ♥ dlaczego usunęłaś bloga ? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i blog ;D

    Zapraszam...
    http://jogobellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię walentynek :D Obchodzę dzień singla xd Fajne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo świetny masz pokój :)


    DEMORDIE.blogspot.com
    proszę zobacz mój ostatni post... jest bardzo ważny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko na zdjęciach..
    fajny masz pokój z tego co widzę. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;**

    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha u mnie w szkole wszystkie walentynki były fałszywe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam salę samobójców <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny masz ten swetereek :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Sala samobójców" to naprawdę bardzo dobry film , daje sporo do myślenia .

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie obchodze walentynek ;d sliczne wloski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia ;)


    Obserwujemy?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie na lekcjach robili jednej dziewzynie o przecietnej urodzie walentynki xd
    swietny masz pokoj :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia. :) "Sala Samobójców". *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Salę Samobójców <3
    Ja tam nie darzę walentynek sympatią. Z racji że mam ferie spędziłam je z siostrą cioteczną na lodowisku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja nie lubię sali samobójców ;_; fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful Pics!

    You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    (On GFC and Bloglovin) Just let me know ;)
    My Blog: Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :) pozdrowionka :) bd tu zagladac i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia