Koszula w kratkę

4 marca 2013

Hi :)
Oficjalnie mówię, że mam zamiar zmienić nazwę bloga! Mam już wybraną, ale zależy mi na tym, żeby każdy się o tym dowiedział. Dlatego jutro około godziny 18 nie będzie już "c-magda" tylko "adgam". Stwierdziłam, że będzie to lepiej pasowało i do nazwy bloga, i do mojego imienia.
A z mniej organizacyjnej części:
Niedługo idę do fryzjerki! ;) W końcu ktoś podetnie mi moje zniszczone i połamane końcówki i może w końcu będę wyglądała jak człowiek? :p






legginsy Moodo/ bluzka Cropp/ koszula Takko/ bransoletka DIY

31 komentarzy:

  1. BRANSOLETKA <3 Zakochałam się w niej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :)
    Serdecznie zapraszam do mnie <3
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bransoletka :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, przypadła mi do gustu!
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłaś bransoletkę, bo pisze DIY :) ? Fajna koszula *o*

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij też do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy outfit ;)
    co do żelu to ok. 16 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, spoko bransoleta!
    Pozdrawiam :*
    ( Zachęcam do polubienia fanpagu u mnie )

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka jest świetna :) fajny outfit, koszula mi się podoba bardzo :) obserujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna nazwa xD
    Niezła stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula, a podobną bransoletkę widziałam w housie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszula! ;) zapraszam do mnie , pozdrawiam Neuf Secrets;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakoś nie przepadam za koszulami w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna bluzka, świetny kolor spodni/leginsów Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula bardzo ładna, ale nie lubię takich naszywek na łokcie.
    Ja od dłuższego czasu już nie chodzę do fryzjera - zapuszczam :P
    U mnie nowy wpis, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula :D

    zapraszam na nową notatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci w rozpuszczonych włosach :)
    też wiele razy zmieniałam adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia