Przepis na pastę jajeczną

29 marca 2013

Cześć :)
Dzisiaj pomysł na łatwe i szybkie śniadanie. Pastę jajeczną wykonuje się błyskawicznie i jest świetną propozycją na nadchodzącą powolnymi krokami wiosnę (za oknem niestety pada śnieg :/ ). Zaczynajmy:


Potrzebujemy:
-2 ugotowane na twardo jajka
-łyżka majonezu
-szczypiorek
-sól i pieprz.

1. Ścieramy jajka na tarce o dużych oczkach.

2. Dodajemy płaską łyżkę majonezu.

3. Doprawiamy do smaku i dodajmy szczypiorek.

4.Mieszamy wszystko i możemy już jeść razem z chlebem lub bułką. Całość starcza na ok. 3 porcje :)

SMACZNEGO!

57 komentarzy:

  1. mmmm pyszne <3

    Zapraszam w wolnej chwili :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pasty, jednak ta nie dla mnie bo nie jem majonezu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MMmm pycha, uwielbiam pastę jajeczną :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany jak ja uwielbiam tą paste. Dawno jej nie jadłam i chyba będę musiała ją zrobić.
    Fajna notka ;p
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. jadlam ostatnio na lekcji(gotowanie:D)i mi nie smakowala :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bloog, na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Za kom też się nie obrażę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pastę jajeczną. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, no ja właśnie się zajadam kanapką z pastą jajeczną. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie jestem zwolenniczką ani past, ani majonezu, ani szczypiorku, więc to raczej przepis nie dla mnie. Ale notka przydatna, na pewno wiele osób skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi Mamo to zawsze robiła , ale już nie robi. ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa!:o Zawsze miałam ochotę takie coś zjeść ale nigdy jakoś nie wiedziałam jak i kiedy, dziękuję! Skorzystam na pewno!:)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pastę jajeczną mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo! jak świetnie, ze trafiłam na twojego bloga! Właśnie naszła mnie na nią ochota, ale nie do końca wiedziałam, jak ją zrobić... Świetnie! *.*

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy przepis, może kiedyś z niego skorzystam ;3
    http://jordbaer1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam pastę jajeczną i z chęcią wypróbuję Twojego przepisu ;)

    Obserwujemy?
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sory , nie lubię :#

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świątecznie z jajkami ;))
    zapraszam do nas http://makeawishsister.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny przepis, na pewno skorzystam :>

    OdpowiedzUsuń
  19. This is my dream right now! seriously;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie pasty więc chętnie wykonam ją sama(; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jadłam, ale czuje że by mi nie smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. MMMMM pycha , już jadłam pyszne :)
    Bardzo fajny BLOG zapraszam do mnie na http://assykate100.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pastę jajeczną! ;p
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm , zjadłoby się :P
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. robię ją w inny sposób, ponieważ rzadko jem majonez ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej przez cb zglodnilam !! XD
    obserwuje bo fajny blog i nie ukrywam ze licze na rewanz jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że ma majonez :P Ale i tak bym zjadła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy nie jadłam ?

    Zapraszam do mnie
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię :)

    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. a masz jakiś jeszcze bez majonezu???:D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za takimi rzeczami :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi to mama często na śniadanie robi. : D Pyszne : ) WESOŁYCH ŚWIĄT ! : *

    OdpowiedzUsuń
  34. chyba musze sprobowac, teraz tyle jaj, bo Swieta, wiec sie skusze!
    WESOLYCH :*
    B.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj! Bardzo podoba mi się twój blog ! ;) Na pewno wpadnę tu jeszcze dużo razy.
    Zapraszam Cię do mojego. ;) http://carmellosmille.blogspot.com/ + podoba mi się twój wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny przepis ale ja jajek niestety nie mogę jeść :c

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa notka :) myślę że spróbuje zrobić pastę choć nie przepadam za takimi rzeczami :D i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia