Spring Time: Ozdoby na Wielkanoc.

28 marca 2013

Hej.
Dzisiaj chciałabym pokazać ozdoby na Wielkanoc, które zagościły w moim pokoju i domu :) Własnoręcznie robiłam tylko jedną rzecz, ale uważam, że warto się pochwalić też resztą.
A odbiegając od tematu notki powiem, że miałam małe przemeblowanie w pokoju i po świętach możecie spodziewać się room tour.

Styropianowe pisanki, ozdobione drobnymi kuleczkami poprzyczepiałam do klamerek firanki. Wygląda bardzo ciekawie:



W moim pokoju zagościła duża figurka kurczaka: 


A teraz jedyna rzecz którą zrobiłam całkowicie sama:
Aby wykonać taką pisankę należy napompować balon, a później okleić go masą gazetową (woda + strzępki gazet). Kiedy zaschnie zacząć obklejać skręconymi paskami bibuły. 

Do zwykłego koszyczka została włożona doniczka z kwiatkiem. Całość wygląda wiosennie

I to wszystko. Mam nadzieję, że przynajmniej trochę zainspirowałam was do zrobienia ozdób :)

27 komentarzy:

  1. Świetne ozdoby :)
    Świetny ten pomysł z balonem :)
    A co do zamówienia to trwa chwileczkę, a czeka się na nie jedynie 2-3 dni :) na prawde warto bo są mega tanie rzeczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to swietnie wygladda, te jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest niewiele ozdób. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tymczasowo największą ozdobę wielkanocną w domu stanowią poskręcane gałązki wierzby z plastikowymi pisankami porozwieszanymi na nich. Mega pozytywnie to wygląda jak i ogółem dodaje motywacji ;) Ach te święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie nic świątecznego nie mam^^
    kiedyś robiłam takie jajko!:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Te jajeczka przy firankach wyglądają bardzo ciekawie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w Manufakturze jest podobna (tylko dużo większa) pisanka na placu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, szkoda że mi nigdy nie chce się ozdabiać pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  11. This makes me so excited for spring! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARD więcej informacji na moim blogu ;)
    mm-adi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zrobiłam ozdoby świąteczne, możesz zajrzeć do mnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi jajkami na tych tych ( oknie :P ).
    Nawet sama bym tak zrobiła , tylko musiała bym wejść na drabinę , a się boję... ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. świątecznie ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ciekawy blog, obserwuję *.*

    http://any-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wiosennie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super te wielkie jajko , zrobie takie same xd

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem zbyt duży leniuch ;p
    fajnie, że masz tyle ozdób, a za jajko należy się pochwała :)
    no to czekam na ten room tour ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, LOVE it;-) happy upcoming Easter!

    OdpowiedzUsuń
  21. to jajo na balonie jest rewelacyjne:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia