Spring Time: Paznokcie

27 marca 2013

Wiem, że nie umiem malować paznokci.
Postanowiłam jednak zaprezentować wam mój ulubiony sposób. Kolory którymi wykonałam manikiur ;p zawsze kojarzą mi się z wiosną, a wzorek jest jednym z moich ulubionych. Poza tym paznokcie są bardzo proste do wykonania i nie pracochłonne :)
Zapraszam na:
KROPECZKI.


Lakiery, które będą nam potrzebne to żółty i zielony.

1. Malujemy kciuk i palec serdeczny na zielono.

2. Resztę malujemy na żółto.

3. Bierzemy pędzelek lub jeśli ktoś posiada sondę do paznokci :)

4. Malujemy na zielonych paznokciach żółte kropki...  


4. ...a na żółtych paznokciach zielone.

I to tyle! Mam nadzieję, że się przynajmniej trochę spodobało, bo wiem, że nie mam do tego talentu. Sposób jest wręcz banalny, ale wg. mnie daje świetny efekt. Całość kojarzy mi się z kolorowymi pisankami, a co za tym idzie świętami wielkanocnymi. 
A tak prezentuje się całość:

34 komentarze:

  1. ciekawy kolor ten mietowo zielony :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ; )

    Dłuższe byłyby lepsze, ale jest okej. ; )
    zapraszam :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że u Ciebie już wiosna na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię wzór w kropki, ładne kolory €:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt ;D

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super <3
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj oddzwięcze się ♥ ♥ To dla mnie wazne :*
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa !
    jak ślicznie [pazurki] ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne . *.*
    To są kolorki w moim guście. : )
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha nie wpadła bym na taki pomysł. ; D
    Bardzo fajnie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam paznokcie w kropeczki :) ja uwielbiam łączyć tak: białe paznokcie, błękitne kropeczki lub szare paznokcie i różowe pudrowe kropeczki :)
    Twoje połączenie też jest bardzo ładne (też mi się kojarzy z wielkanoca :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO FAJNE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny efekt uzyskałaś, bardzo wiosenny;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice nail art :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie umiem malować paznokci, więc piąteczka ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś w to się bawiłam, a teraz jedyne co to maluje w jednym kolorze :)
    Ładne paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że wygląda nieźle. No i zawsze pewna kreatywność, lepsze to niż jednolitość :) Będę mieć twoja propozycję na uwadze i w najbliższym czasie spróbuję ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają :D
    Muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodko wyszło! :)
    Ciesze się, że pizza się udała i smakowała <3

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne paznokietki <3

    Zapraszam : http://small-orange98.blogspot.com/
    Small <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog i zdjęcia zapraszam do mnie na
    http://assykate100.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło Ci to bardzo ładnie.

    http://swiatwszarosciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne paznokcie;) zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia