Tag: Spring Time

26 marca 2013


Siemka :p
Dzisiaj mam dla was Tag: Spring Time. Dlatego nie przedłużając zaczynajmy:

1. Co kojarzy ci się z wiosną?
Wypady na oranżadki razem z koleżankami. Już od 4 klasy ciągnie się ta tradycja. Kiedy zrobi się trochę cieplej, od razu udajemy się do sklepu. Zazwyczaj robimy to po lekcjach. Wtedy kupujemy zwyczajną oranżadę w szklanej butelce i siedzimy pod sklepem popijając i śmiejąc się. Uwielbiam to♥


2. Jaki jest twój ulubiony wiosenny ciuch?
Chociaż nie jestem posiadaczką najpiękniejszych nóg uwielbiam krótkie spodenki. lubię też koszule w kratkę.


3. Czy robisz pisanki lub inne ozdoby świąteczne?
Pisanek nie robię. Mam jednak takie wielką ozdobną pisankę zrobioną z balona, którą pokaże jeszcze przed świętami :) Poza tym stawiam na gotowce.


4. Co najbardziej lubisz jeść wiosną?
Owoce. Szczególnie jabłka.

5. Za co najbardziej lubisz tą porę roku?
Chyba za to, że jest idealna pogoda (jak dla mnie). Nie za zimno i nie za gorąco. Poza tym po wiośnie jest lato czyli wakacje!


6. Czy masz wiosenną alergię?
Na szczęście nie mam :)

7. Jak spędzisz Wielkanoc?
Razem z rodziną.


8. Kurczaczek, baranek czy króliczek?
Uwielbiam wszystkie z tych zwierzątek, ale chyba najbardziej kurczaczka *.*


9. Twój ulubiony kosmetyk wiosenny?
Mgiełki do ciała (szczególnie te z Avonu)


10. Jaki zapach kojarzy ci się z wiosną i Wielkanocą?
zapach świeżo skoszonej trawy ^^

11. Ciekawe wspomnienie związane z Wielkanocą lub wiosną?
Nie pamiętam niczego ciekawego ;p



I to wszystko.
Otagowuję:
-Cassidy
-Lilianka
-Pomarańczowa Łucja
-Zuzia
-Laura
-Demordie
-Delice♥
-Ewa
-Bazia
-I Każdą inną osobę która chciałaby opublikować ten Tag. Chętnie poznam wasze odpowiedzi na te pytania :)


29 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy wpis! :)
    no i super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię mgiełki z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula - mam taką samą ^^.
    Zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :) podoba mi się ten pomysł z wiosennymi postami :)
    Tez zapach świeżo ściętej trawki kojarzy mi się z wiosną, lubię ten zapach *.*
    Bardzo fajne zdjęcia :D widzę pierwsze promienie słonka dobrze a Ciebie działają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie <33 XD

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi ciekawe... I o dziwo na każde pytanie odpowiedziałabym inaczej :D u mnie rządzą spódniczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, moja bliska kumpela ma dokładnie taką samą koszulę jak ty na tych zdjęciach :D
    Ciekawy pomysł z wiosennym tagiem, miejmy nadzieję, że choć trochę zmniejszy nam czas oczekiwania na równie wiosenną pogodę za oknem.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna koszula . *.*
    Właśnie takiej szukam . ; )
    Zostałaś nominowana . : )
    Więcej informacji tutaj : http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa u Ciebie już Święta:D Jak miło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobały mi się Twoje odpowiedzi, niemalże na większość dałabym podobne. : >

    http://swiatwszarosciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szorty to najlepszy ciuch na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę odpowiedzieć w komentarzu (czasami trzeba powiedzieć coś o sobie, no, taka głupia natura...)
    1. Co kojarzy ci się z wiosną?
    Męczarnie w szkole, bo zaraz koniec roku; euforia na widok każdego kwiatka; kopanie ogródka
    2. Jaki jest twój ulubiony wiosenny ciuch?
    Czarny, spłowiały t-shirt, podarte dżinsy i trampki- przede wszystkim ten luz, bo bez kurtki.
    3. Czy robisz pisanki lub inne ozdoby świąteczne?
    W dużych ilościach i wszelkiego rodzaju. Z wiekiem coraz mniej to lubię, no ale raz do roku się można postarać.
    4. Co najbardziej lubisz jeść wiosną?
    Pumpernikiel, jak przez cały czas.
    5. Za co najbardziej lubisz tą porę roku?
    Wreszcie mogę się włóczyć ile dusza zapragnie, bo ciepło i dzień długi.
    6. Czy masz wiosenną alergię?
    Mam nadwrażliwość skóry na słońce, czyli krwawiące krosty na dłoniach przez pierwszy miesiąc.
    7. Jak spędzisz Wielkanoc?
    Z rodzinka, stołem, psem, kotem i pasztetem.
    8. Kurczaczek, baranek czy króliczek?
    Żaden mnie nigdy nie zachwycał. Za słodkie.
    9. Twój ulubiony kosmetyk wiosenny?
    Używam tych, co muszę, i żadnego szczególnie nie lubię. Ważne, żeby było ich mało.
    10. Jaki zapach kojarzy ci się z wiosną i Wielkanocą?
    Ziemi nagrzanej słońcem. Najpiękniej pachnie ta na poboczach, na których siadam podczas dłuższych wędrówek.
    11. Ciekawe wspomnienie związane z Wielkanocą lub wiosną?
    Przypalony pasztet, świętowanie ze złamana nogą w zeszłym roku, śnieg kilka lat temu...

    Fajne pytania, nie ma co, miło się odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesująca notka :) przypomniałaś mi o oranżadkach z koleżankami.. jak byłam w podstawówce (spory kawałek czasu temu) też miałyśmy taki rytuał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na post , nie obraźisz się jak troszkę skopjuje?
    Może wpaniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post :) i super różowa koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też tag ;))
    zapraszam do mnie:
    http://xpureheartx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za otagowanie, za jakiś czas zrobię ten tag. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przy tworzeniu następnej notki chętnie się otaguje :) z skoszoną trawą trafiłaś w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobną bluzkę w kratkę. ; )
    Ładne masz włosy. *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post i zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh, you're so beautiful, Magda♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia