Wolne :p

8 marca 2013

Czeeść
Dzisiaj mam wolne z powodu rekolekcji :) Jestem taka szczęśliwa, że w końcu odpocznę trochę dłużej od szkoły. Aktualnie siedzę leniwie przy komputerze i dochodzę do wniosku, że podoba mi się to. Nie muszę nic robić, nikt nie każe mi się uczyć, jem ile chcę i czytam wasze blogi.
Poza tym mam nowy nagłówek. I chciałabym podziękować bardzo Kasi z bloga www.cat-caat.blogspot.com bo to ona mi go zrobiła ♥
A teraz zdjęcia z moimi "nowymi" włosami. Mam nadzieję, że szybko odrosną, bo nie za bardzo lubię siebie w tej nowej fryzurze :/





Chciałam podciąć tylko końcówki -,- 

47 komentarzy:

  1. Ja rekolekcje mam od środy ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. twoja koszula niezwykle mi się spodobała;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze jaka sesja:D ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jestem szczesliwa z dluzszego wolnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    http://jestemmajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka <333
    ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To ci fajnie, ja nie mam rekolekcji w tym roku. Ale za to będą misje w maju i też trochę wolnego na rzecz mszy w kościele :D
    Ja od pewnego czasu już nie ścinam włosów. Uparłam się że bez względu na zniszczone końcówki nie zetnę ich, dopóki włosy nie będą mi sięgać pasa :P
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam dużo później rekolekcje xd

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniee Ci w tej nowej fryzurce. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w przyszłym tygodniu rekolekcję ;) Super zdjęcia!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten nagłówek:)
    A nowa fryzurka.. Świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  12. No...no nowa fryzura. Ładnie :)
    Pietnastka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rekolekcji jeszcze nie miałam, ale i tak pewnie bd musiała w nie chodzić do szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. to zapraszam do obserwowania- jutro pewnie kolejny przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna bluzeczka:) i nowa fryzurka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny blog !
    obserwuję :)
    Już czekam na nowy post !
    Zapraszam do siebie :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego właśnie nie chodzę do fryzjera :p
    Twoje włosy nie są takie złe, po prostu jeszcze się nie przyzwyczaiłaś. Ale po jakimś czasie zobaczysz, że będziesz je chwalić. Też tak miałam zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie planuję się tak obciąć, tylko szkoda mi moich włosów! Ale Ty wyglądasz bardzo ładnie! :* nie ma co narzekać :))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna jesteś .. Zazdroszczę ;cc
    zapraszam również do mnie :D
    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie ci w tych włosach i b.ładna bluzka ♥ a co do nagłówka to nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie się podoba, do twarzy Ci z taką długością włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna koszula <33 Masz bardzo ładne oczy *o* Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. rób i sie pochwal! :)

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post i świetny blog , zapraszam do mnie http://lodymango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i blog :))
    Obserwuję i liczę na rewanż
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny blog! ^^
    Fajna koszula. ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny blog i zdjęcia.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz :D a włosy są spoko :D
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lajknięcia fanpaga :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo podciełaś tych włosków :) No chyba Ci lepiej w dłuższych :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie martw się, ładnie Ci w takiej fryzurze:>! A fryzjerki zawsze tak tną, też poszłam obciąć końcówki, a ucięła mi 5cm ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałaś kiedyś grzywkę ? :) Myślę ,że ładnie by ci w niej było.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia