Nie mam pomysłu na tytuł.

5 kwietnia 2013

Cześć
Moje ograniczanie jedzenia idzie całkiem dobrze :) Dziękuję za wszystkie rady:

Ja ze słodkości nie potrafiłabym zrezygnować :) Wyeliminowałam więc słodkie napoje gazowane :D
Ja też już ograniczm słodycze. Czasami (mniej więcej raz na tydzień) zjem princesse czy coś podobnego. Jem je tylko dlatego, że to korci ale potem tez mam chec zeby wiecej cwiczyc. ;)
Ciężko rzucić słodycze, ten cukier strasznie uzależnia! Ale ja już nie jem batonów, czipsów itd, żelki to dobry zamiennik gdy lubisz coś pojeść w trakcie np. oglądania filmu. + pokrojone owoce, orzechy itd. :) Mi to pomogło

Poza tym jutro idę na urodziny do Justyny. Razem z Natalią kupiłyśmy już jej prezent, a ja właśnie biorę się do robienia (pieczenia) dodatkowego prezentu dla niej ;)



30 komentarzy:

  1. Fajnie, że moja rada mogła się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że moja rada mogła się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajny sweterek *.*
    Ale po co Ty ograniczasz jedonko? :O i to do tego słodycze?! Masz piękną figurę i nie musisz się odchudzac czy cos :P
    Miłego pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, chodzi tu bardziej o zdrowie niż odchudzanie ;)

      Usuń
  4. Haha Mówisz, że idziesz jutro do mnie na urodziny ? :D Też jestem Justyna i też jutro wyprawiam urodziny. Ale przypadek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś opisać w osobnej notce swoją 'dietę' i ćwiczenia jakie wykonujesz? ile poświęcasz na to czasu itp? Z chęcią bym wypróbowała, bo 2 tyg męczyłam się z dietą bez pieczywa i ziemniaków a nic z tego nie wyszło. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez bym chciała ograniczyć słodkości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) dzięki za odwiedziny i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam jutro urodziny, ale nie jestem Justyna...:)
    Spoko blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia! :)

    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już zrezygnowałam z czipsów, a słodycze jem okazyjnie. Jak się najem niezdrowych rzeczy, to mam problemy z cerą. Szybko się nauczyłam ograniczać.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie umiem odmówić sobie słodyczy ._.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka chudziutka *__* Ja ze słodyczy nie zrezygnuję do końca chociaż się odchudzam.awet szkutecznie . a robie tak : jem śniadanie potem obiad o 14 normalnie i do końca dnia juz nic. No chyba,że właśnie coś słodkiego. I schudłam 6 kg w 3 tygodnie... Więc to nie do końca od cukru zależy . :D

    tyynka.blogspot.com - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już nie jem czekolady od ponad roku :)
    trzymam kciuki by ci się udało nie podjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To udanego dzisiejszego wypadu!:)
    Ślizny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tutaj ; p


    http://such-ever.blogspot.com/
    Wbij

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny sweterek <3
    moje dwie koleżanki nie jadły czekolady przez miesiąc, tak przynajmniej twierdziły. ja wytrzymałam bez słodyczy chyba dwa tygodnie, albo mniej :>
    życzę ci powodzenia i żebyś wytrwała w tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia