eFoxCity

15 kwietnia 2013

Witam :p
Ostatnio dostałam propozycję współpracy z firmą eFoxCity. Sklep ten ma bogatą ofertę i przystępne ceny. Chociaż nie jest to polski sklep, można bezpiecznie robić w nim zakupy. W eFoxCity można kupić prawie każdą część garderoby: marynarki i żakiety damskie, sukienki, topy, bluzki, swetry, kurtki, biżuteria, męskie kurtki, a nawet tanie suknie ślubne!
A teraz kilka rzeczy które naprawdę mi się podobają.
Z działu żakiety damskie:
klik, klik, klik
Pierwszą rzeczą jest genialny sweterek, drugą cudowna bluza z nadrukiem, a trzecią moja wymarzona kurtka ♥

W dziale męskim mają świetne dżinsowe kurtki:
klik, klik, klik
Suknie ślubne są w przeróżnych formach. Oprócz tradycyjnych można znaleźć też kolorowe, oraz o krótkiej długości.

Najbardziej jestem jednak zachwycona biżuterią. Można znaleźć naszyjniki, pierścionki, kolczyki, nausznice, bransoletki, i wiele innych. Serdecznie zapraszam was do tego sklepu, bo na prawdę warto :)

29 komentarzy:

  1. Ale śliczne! *.*

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuszki wyglądają fajnie ;) Zapraszam do nas, może blog Cię zainteresuje:
    onlychampagne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluza ( drugie zdjęcie :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kreacje <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba zajrzeć, może coś wyłapię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez do mnie pisali. ;)) Suknie na obrazku wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter, bluza i kurtka są naprawdę przecudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hah a ja zawsze biżuterię jako ostatnią przeglądam albo nawet wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zajrzeć akurat poszukuję jakiś nowych ciuchów więc może coś wynajdę :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post ^^

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie stronki z azjatyckimi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy mają! ;D

    obserwujemy?! ;p
    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że podoba się Tobie moja kokardeczka ;)
    Czyli teraz czekam na Twoje efekty pracy :D

    P.S. Zapraszam na dzisiejszy post ;) - sztuczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego sklepu, ale widzę, że mają fajne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia