Jeśli wakacje to tylko udane!

19 maja 2013

Siemanko
Na dworze jest cieplutko. Uwielbiam taką pogodę! Kojarzy mi się ona z wakacjami, a co za tym idzie letnimi koloniami. 
Byłam już w Pogorzelicy (2008), w Stegnie (2011) i we Władysławowie (2012). Te ostatnie wypominam właśnie najlepiej ^^ Wspaniali ludzie, wspaniałe miejsca i wspaniałe chwile. 
W tym roku też mam zamiar jechać... o ile kolonie będą organizowane. Już się nie mogę doczekać :)
A wy jakie macie plany na wakacje? Chętnie poczytam :)
A teraz dzisiejsze zdjęcia





26 komentarzy:

  1. U mnie też cieplutko, kocham taką pogodę. :) Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywnie u ciebie widzę :D
    Hiszpania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tez byłam we Władysławowie tylko że rok wcześniej niż ty ;) Super sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad nami dmuchawce, latawce wiatr!haha sama nie wiem czemu ale przeglądając te zdjęcia miałam w głowie tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, śliczna sukienka, skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faajniutka ta sukienka :3

    Zapraszam do mnie na nową notkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. We Władysławowie jest cudownie, wiem coś o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka *.*
    Ja w tym roku jadę w góry, bo polskie morze już mi się znudziło (od 5 lat jeździłam 1-2 razy w roku) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz sukieneczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor sukienki, bardzo mi się podoba jak w niej wyglądasz, ładne zdjecia :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez moglem sie wczoraj cieszyc taka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka :)
    Ja zamierzała w wakacje udać się na moją działkę z moja przyjaciółką-Klaudią ♥ Również nie mogę się doczekać wakacji :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już marzę o udanych wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sukienka :D
    Ja wybieram się na obóz do Hiszpanii/Francji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh no tak wakacje to tylko udane <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że u mnie nie za bardzo organizują takie kolonie. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje są zawsze udane <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :3 Ładnie Ci w koczku <3

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądałam telenowelę ;)
    śliczna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się sukienka !
    świetne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie :
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia