Niedługo Sudety

28 maja 2013

Siemanko 
W ten poniedziałek jedziemy ze szkołą na wycieczkę w Sudety. Siedem dni odpoczynku i chodzenia po górach. W planie mamy również Wrocław z czego cieszę się chyba najbardziej :) Z naszej klasy niestety jadą tylko 4 osoby (w tym i ja), ale i tak wiem, że będzie fajne :p 
Dzisiaj pojechałam kupić sobie coś na tą wycieczkę. Niestety wybór był tak duży, że nie mogłam się zdecydować :/ 
W galerii spotkałam Anię. Chodziłyśmy po sklepach, potem zobaczyłyśmy Kasię, a później Kingę z Dominikiem. 
No fajnie było się trochę powygłupiać :) 
Tak więc kupiłam sobie 3 bluzki na wycieczkę (szok!) i koszulę już na zakończenie roku :p

koszula - Reserved / koszulki różowa i granatowa - rynek / szara - Cropp



33 komentarze:

  1. No to miłej wycieczki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkoszulki to najlepsze bluzki jakie mogą być! : D
    Ja bym mogla w samych czarnych i byałych podkoszulkach chodzic całe życie :D
    Koszyla też ładna :)
    Udanej wycieczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie pokaż zdjęcia z gór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze poczekaj na paragon :) hehe /cropp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej wycieczki ! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę na taką wycieczkę *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podoba się koszula ;3
    Ja mam wycieczkę 6 kl we wtorek do piątku :D U nas nie jedzie 10/27 ;p Ale i tak będzie suuuper Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie http://lolka102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci <3. Świetna wycieczka <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław to piękne miasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest naprawdę ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Wrocław, mam tam całą rodzinę <3
    Obserwujemy? Ja już.; )
    Czekam na Ciebie.; *
    http://sandi-sandii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ta biała jest śliczna :P świetny blog :) zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ciuszki :) a wycieczki życzę udanej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ubóstwiam tą białą koszule... chyba sie po nią przejdę :)
    oby była :)

    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wycieczki. My w tym roku nigdzie niestety nie wyjeżdżamy. Z resztą, nawet jeśliby się tak zdarzyło, to ja zostaję w domu. Mam bardzo kreatywne plany na wakacje i nie ma kasy, bym jeszcze z klasą gdzieś jechała. Z resztą - ludzi z niej nie lubię, więc wielka strata to nie jest ;)

    Zakupy widzę udane :) Najbliższa mojemu gustowi jest koszula, aczkolwiek wolałabym bez ćwieków. Irytuje mnie moda na nie.

    Wróciłam do blogowania po długiej przerwie - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ta koszula ;)
    i jak tam wycieczka mija? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam zawsze problem w sklepach jak jest czegoś za dużo- nie wiem co wtedy wybrać ;p.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest świetna:)widzę,że czas na ubraniowe zakupy.
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  20. biała bluzka podoba mi się najbardziej.

    +wpadnij do mnie! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia