Słońce gorące ^^

9 maja 2013

Siemanko ;)
Ciąg dalszy pięknej pogody ^^ Jestem tym faktem bardzo zadowolona. 
W szkole najgorszy dzień w tygodniu. Nienawidzę czwartków! Wolę nawet poniedziałki, chociaż to pierwszy dzień i chce mi się spać. Dlaczego nie lubię czwartków? Do weekendu jeszcze trochę czasu, a w szkole EdB. Nienawidzę tego przedmiotu :/
Poza tym moja koleżanka Justyna założyła sobie również bloga. Pisze ona o różnych mądrościach, więc jeśli chcecie poczytać serdecznie zapraszam ;p http://pietnastka15.blogspot.com/






Mam już imię dla mojego kotka ^^ Nazywa się Grizli, tak jak ten niedźwiedź :)

35 komentarzy:

  1. Oj gorące te słoneczko :p Sweet Kotek a jakie piekne imie :D♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pada. :(
    Śliczny kotek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciepełko, ale teraz pada, burza jest. KOCHAM BURZĘ W LECIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek chowający się w kępce trawy wymiataa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja najbardziej chyba lubie czwartki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz twojemu kotkowi że sie w nim zakochalam *_* Obserwuję i liczę na rewanż! eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak, szkoda, że nie nazwałaś go Coco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnego masz bloga, zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszą rzeczą na gorączki jest wąż ogrodowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i piękne zdjęcia ;)

    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciepełko, ah , najlepiej!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten kotek ♥

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha fajne zdjęcia :D
    jaki śliczny kotek <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaaaa jaki slodki kotek <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha Grizli <3

    zapraszam na tortillę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy kociak :D A u mnie dziś deszczowo i burzowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha przedostanie zdjęcie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie w ogrodzie :) Kotek słodki *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny blog i zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nowy pościk i śliczna imię dla kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia, ślicznego masz kicię;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, że mnie poleciłaś :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki kociak :) U nas też piękna pogoda była do dzisiaj ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kotek <33.
    Ładne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też zawsze takie dziwne rzeczy robię z wężem xd zdjęcie z kotkiem jest super !
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia.♥ koteczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki słodziusieńki kotek <3

    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja za to poniedziałki średnio lubię, żeby nie powiedzieć że najbardziej nie lubię. ;) całkiem fajne zdjęcia ;p
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog !
    Dawno tu nie byłam ale myślę ze będę cześciej !

    Zapraszam do mnie.
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia