Wycieczka, naszyjnik i Harry Potter

15 maja 2013

Hej
Jestem taka szczęśliwa :) Są dwa powody. Po pierwsze doszła do mnie paczka z eFoxCity. W ramach współpracy dostałam od nich śliczny naszyjnik.
Drugą sprawą jest wycieczka do Warszawy o której już wcześniej wspominałam. Wyjeżdżamy jutro o 6:30, a wracamy ok. północy. Mniejsza o to... Będziemy w planetarium 3D, telewizji i teatrze :p 
Idę się pakować. Będę jeszcze jechała do sklepu, bo muszę dokupić jedzenie i aviomarin (awww... moja choroba lokomocyjna :/) A teraz idę oglądać Harry'ego Pottera i Czarę Ognia :)


 
moje nowe cudeńko *.*


24 komentarze:

  1. ładny naszyjnik : )
    Uwielbiam to picie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja czapka? Ładne zdejcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, no popatrz, poprosiłam efoxcity o identyczny naszyjnik, tylko ten kolorowy. :D Oby był tak ładny, jak twój. :)

    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czapka :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik jest przeboski, przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny naszyjnik ;) udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten napoj roko ;d fajne zdjecia i naszyjnik boski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam chorobę lokomocyjną i biorę takie same leki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy ^^
    świetna czaaapa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wycieczki, chętnie gdzieś bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to miłej wycieczki życzę ! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to foxicity oszukuje, bo ja tez wybralam sobie wlasnie taki sam ten naszyjnik tylko inny kolor, a oni powiedzieli ze nie ma i dostane jakas nieciekawa bransoletke :/ mam nadzieje, ze na zywo bedzie prezentowala sie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też czekam na naszyjnik od nich, nawet podobny =D

    zapraszam do siebie na rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełka <3 No i Rokoko, kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. UWielbiam tą mgiełkę <3
    ja też jadę do Warszawy, ale chyba dopiero we wrześniu / październiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny naszyjnik, zazdroszczę ;)
    opowiedziałabyś coś o swojej współpracy z nimi? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia