Czuję lato i wakacje ♥

14 czerwca 2013

Ahoj!
Koniec roku szkolnego zbliża się dużymi krokami. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona ^^ Jedyny minus to poprawianie ocen. Z 7 przedmiotów mam między 4, a 5 :/ Awwwww... 
Poza tym zaczęłam obklejać swoją ścianę nad łóżkiem. Jak na razie mam 3 plakaty i mnóstwo zdjęć :) Kolejne obrazki czekają, bo jakoś nie mogę się zebrać. Fajnie byłoby też mieć kilka pocztówek, a że wakacje zbliżają się wielkimi krokami, to planuję zrobić z wami wymianę :p Ale o tym napiszę kiedy indziej :)
PS. Dziękuję za wszystkie komentarze, bo bardzo podtrzymują mnie na duchu.  Zwłaszcza teraz, kiedy ciągle piszę jakiś sprawdzian lub poprawę, a wy wierzycie że dam radę *.*


A teraz coś dla tych na diecie ^^

16 komentarzy:

  1. Pizza <3
    No to powodzenia w poprawianiu ocenek, mi się z kilku przedmiotów waha,ale raczej nie będę już nic poprawiać bo nie ma kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam..pizza ♥
    ja muszę napisać jeszcze dwa sprawdziany, aby mieć wszystko z głowy i luz :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi smaka narobiłaś tą pizzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia przy poprawach :) Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jasne, że dasz radę!
    Ach, ta pizza.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    *PersunMall Giveaway On My Blog*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :)
    Kocham Zayna Malika, a jak widzę, masz z nim plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo lubisz 1D :D Pizza <3

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, pizza <3, ale ja i tak wolę tą tradycyjną <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo no to życzę Ci, żebyś miała te 7 piątek ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. No to życzę dobrych ocen . ;*
    Śliczne fotki i pizza mniam <3


    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia