I ♥ chiński sklep

23 czerwca 2013

Witam ^^
Dzisiaj byłam w chińskim sklepie. Dawno tam nie byłam i chyba zapomniałam jak tam jest fajnie. 
Potrzebna była mi tylko jedna rzecz, a wyszłam z 4 :)
Kupiłam sobie lusterko, koszulę, kosmetyczkę i grzebień.
Lusterko planowałam kupić dlatego zajechaliśmy do chińskiego. Koszulę zobaczyłam przypadkiem, ale od dawna takiej szukałam. Kosmetyczkę kupiłam już na kolonie, bo do starej się nigdy nie mogę zmieścić :) 
A grzebień jest cudowny. Chociaż na pierwszy rzut oka wcale nie wygląda jak grzebień tylko jak spongebob!
A teraz zdjęcia:







36 komentarzy:

  1. świetne rzeczy <3
    kocham hińskie sklepy, jest tam wiele ciekawych rzeczy !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby chińskie rzeczy szybko się niszczą, ale niektóre ciuszki przez nich produkowane są na prawdę ładne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo lusterko, a taki grzebyczek przydałby się bratu, bo on kocha Sponge boba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. It will definitely look good on you.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy ten grzebień, a koszula przecudna. ^^
    Obserwuję i liczę na rewanż, bo

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowy grzebień, a koszula przecudna. *.*
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE UMIEM SIĘ PRZEKONAĆ DO TYCH CHIŃSKICH SKLEPÓW;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spangebob!!! AAaaaa!! Uwielbiam go :D
    Fajne rzeczy, też lubię bardzo cińczyka :D :) mam blisko tam zawsze fajne rzeczy jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam chińskie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta koszula! :)
    też lubię chiński sklep *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzeczy ;D

    Obserwuję i Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez lubię czasem zaglądać do chińskich sklepów.
    Bluzeczka urocza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię chińskie sklepy, głównie za to że można w nich znaleźć wszystko :D
    bardzo fajne rzeczy kupiłaś, a koszula to już w ogóle cudeńko <3

    + obserwuję i zapraszam na mojego bloga: luszii.blogspot.com poniewarz dopiero zaczynam, każde wejście się liczy :> z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej koszuli *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez uwielbiam jest tanio i wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jest fajna.
    Fajny gif :D

    Chcesz mieć nowy design bloga? Zapraszam tuuu --> crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że zakupy się udały :) Ja też czasem odwiedzam ten sklep. Mnóstwo perełek!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna bluzeczka . I super wygląd bloga <3
    LOVE

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ufam jakości produktów z chińskich sklepów i staram się je omijać szerokim łukiem ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia