Plany

18 czerwca 2013

Siemanko 
Cały dzień mija spokojnie. Słonko świeci, a ja chodzę po dworze jedząc truskawki :p Szkoła się powoli kończy, dlatego nie ma też sensu siedzieć nad książkami. Poza tym wszystko mam już poprawione. No może oprócz biologii i geografii. 
Plany na wakacje trochę się zmieniły. Mianowicie nie jadę w góry tylko nad morze. Co prawda byłam już rok temu we Władysławowie, ale Łeba to też ciekawa propozycja ^^ 
Ogólnie uwielbiam wakacje. Nie ważne w jaki sposób spędzone, ważne żeby w dobrym towarzystwie :) A te kolonie zapowiadają się naprawdę ciekawie.

czas się uśmiechnąć :)




uwielbiam tą bluzkę *.*

Dzieciak dostał wiatraczek i się bawi xo



Hehe. Zdjęcie w podskoku :p

Buziaki dla Was :*

A wy jakie macie plany na wakacje?

25 komentarzy:

  1. lubię azteckie wzory ;) ja narazie zero planów... :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam planów na wakacje... :c
    Ładna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka :)
    o taak, wakacje w dobrym towarzystwie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto nie uwielbia wakacji! :)
    Mieszkam blisko morza, więc w Łebie byłam, świetne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiatraczek. :3 Ja wolę góry niż morze. :P W sumie chyba nie jadę nigdzie, no nic. Żyję się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jadę do krajów skandynawskich ;) Śliczna bluzka ♥ Nowy wygląd bloga ? Suuuuuuper <3
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta bluzeczka :)
    ja tydzień z Dusią na działkę i tydzień nad morze :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz nogi.
    Ja będę pomagać rodzicom, i jakieś wyjazdy mi się szykują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w planach mam zakopane zobaczymy co z tego wyjdzie :) Możliwe ze się zmieni jeszcze :D
    Fajna bluzka, lubię takie na luzie i wygodne sa i ekstra wyglądają!
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka
    Wszystkie zdjęcia ciekawe :)
    Ja siedzę nad książkami jeszcze ale nie szkolnym :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje plany to : obóz harcerski, a potem na stałe wyjazd do Niemiec, a co potem to już na spontana :3

    OdpowiedzUsuń
  12. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuszki miałaś na sobie <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny nowy wygląd bloga ;) na lato idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta bluzka *.*
    gdzie kupiona? ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia