Fajnie, fajnie, fajnie :p

7 lipca 2013

Hej
Przedwczoraj przyjechała do mnie kuzynka Łucja. Jest świetnie :) Spędzamy nieprzespane noce, a później narzekamy że jesteśmy niewyspane :/
Awwwwr. Ale i tak jest fajnie :)
Dzisiaj mamy w planie obejrzeć jakiś film. Polecacie coś?
Jutro jedziemy na zakupy, pojutrze pójdziemy na pizzę. Tak więc zapowiada się ciekawie spędzony tydzień (bo trzeba wiedzieć, że Łucja wraca do domu dopiero w następną niedzielę).
A kiedy idziemy obok siebie, śmiejemy się, że wyglądamy jak matka z córką. Zresztą nie ma się czego dziwić. Ja mam 173 wzrostu i ona 138 :p
Poza tym zapraszam na mojego ASK'a. Zadawajcie pytania i klikajcie w serduszka ;)
 




 

 

 


31 komentarzy:

  1. Też tak mam z kuzynką ;)

    Polecam sage " zmierzch " ;)


    Obserwujemy ??? Mój blog -> >>> KLIK <<< >>> KLIK <<<

    >>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jesteś strasznie wysoka ! :)
    świetne zdjęcia ;*
    słodkie kotek w tle <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie spora różnica wzrostu więc nic dziwnego, że wyglądacie jak matka z córką ;)
    miłej zabawy!
    http://charlie-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, też chciałabym być taka wysoka jak ty! :p
    Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, oby ten tydzien nie minal wam zbyt szybko ;) bawcier sie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. A moja kuzynka jak do mnie przyjechała nie chciała robić nic i tylko marudziła :D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jak jest u mnie kuzynka to coś odwalamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;) Łucja jest piękna i Ty tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoka jesteś o.o ładne zdjęcia :*

    manon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to masz pracowite wakacje, nuda na pewno cię nie dopadnie, i dobrze!
    :)
    http://martynianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia które pasują do twojego bloga. Podoba mi się tutaj u cb, pewnie będe wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia! Miłych wakacji! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś wysoka, tak jak ja, tyle, że ja mam 176 cm xD

    OdpowiedzUsuń
  14. pracowite wakacje masz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że macie taki świetny kontakt <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy przeczytałam pierwsze zdanie pomyślałam, że przyjechała do cb. Lucy :|
    Chyba będę zaglądać tu częściej :)
    Zapraszam do mnie !!!!
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeju jakaś ty wysoka! ;) śliczne fotki! ♥
    zapraszam do nas www.solodayworld.blogspot.com
    Lilly xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym ci powiedzieć, że na moim blogu pojawił się link do twojego bloga w ramach wyzwania z okiem; zapraszam: http://dagi-dasia.blogspot.com/2013/07/piekne-oczka.html
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ciekawie zapowiada wam się tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
  20. to fajnie, że się nie nudzicie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku uwielbiam te ananasy <33
    Fajnie e tak spedzasz wakacje !
    łądne zdjecia
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia ;)
    Podoba mi się wygląd twojego bloga , tło jest najlepsze :D .
    Ja mam 15 lat i mam 1,65 albo 1,68 no to ty wysoka jesteś :D
    Fajnie , że przyjechała i nie nudzicie się . Jakie Filmy polecam może hm.. ,, I że Cię nie opuszczę ''
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie razem wyglądacie, zazdroszczę takiego dobrego kontaktu między wami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. macie podobną urodę i przez to obie jesteście ładne ;3
    a ja nie mam kuzynki młodszej, tylko taką starszą z mężem i dzieckiem, więc zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia