Ewa ♥

18 lipca 2013

Hej 
Na początku darmowa reklama:
Zapraszam na bloga mojej kuzynki Ewy - http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

No więc, jak wcześniej wspominam jestem na wakacjach u babci, ale większość czasu spędzam z kuzynkami Ewą i Kasią. Powiem tylko, że jest świetnie :)
Niestety zepsuł mi się aparat :(  Buuuu. Wszystkie zdjęcia, które będą niżej zrobiła Ewa, za co jej bardzo dziękuję ♥ Co robiłyśmy do tej pory? Byłyśmy na ognisku, na basenie, zaczęłyśmy biegać (żartuję), opalałyśmy się, wygłupiałyśmy itd.
W niedzielę wracam i wtedy też przyjeżdża do mnie Ewa i Kasia ^^ 


Joł meen


A Wam jak mijają wakacje?

40 komentarzy:

  1. swietny blog :) przyjemnie tutaj masz :D
    obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę na bloga kuzynki. ;) śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że się nieźle bawisz. Ja jestem u babci w mieście i jak na razie odpoczywam sobie w domku lub na spacerach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz fajny styl :) Świetnie wyglądasz! :)
    A wakacje całkiem przyjemnie i wypoczynkowo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje mi jak na razie lecą beznadziejnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że fajnie się bawisz ;)
    Świetne zdjęcia ;*
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ognisko! :D Uwielbiam takie śmieszne zdjęcia :D !

    OdpowiedzUsuń
  8. aa..fajna czapka :D ogółem bardzo ciekawy blog ; ) obserwuję ;p

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  9. +Prowadzę bloga o życiu codziennym , problemach, trudnościach, religii. Jeśli masz ochotę poczytać to serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. moje wakacje .. hm .. fajne ale dosyć nudne ;D
    śliczne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. haha pozytywne zdjęcia! U mnie cały czas leniuchowanie :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie kuzynka dopiero za dwa tygodnie przyjeżdża, a tak to spotykam się ze znajomymi. :)
    ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :)


    proszę jeśli możesz oddaj głos na pieska https://konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/39659

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie w Sopocie jestem, ale jutro już wracam ;/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie masz :) Też bym pobyła dłużej z kuzynkami :*

    manon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Magda! Może pamiętasz że miałam kiedyś bloga AssyKate100. Założyłam sobie nowego bloga. Jak chcesz to wpadnij na nowego posta i zaobserwuj. Super czapka :*
    http://assy-assyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjecia, ja wróciłam dopiero co z obozu i na razie w domku siedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne te ostatnie zdjęcie! :) Uwielbiam wygłupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Ładnie tu u Ciebie. Odwdzięczamy się za komentarz ;* Może zajrzysz na http://insuperable-blog.blogspot.com. Blog został reaktywowany i już pojawił się nowy post. Zapraszam! Obserwuję. Odwdzięczysz się?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie marnuj czasu ! baw się <3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To super ;D Przynajmniej Ci się nie nudzi.
    Fajne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje wakacje jak narazie słonecznie w drodze po opalenizne;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia ;3
    Z kuzynkami zawsze jest fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe zwariowane dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak mijają wakacje? Za szybko i zbyt aktywnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie Ci!z

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia