Jestem taka gruba!

11 lipca 2013

Hejko
Wakacje się zaczęły, więc zaczęła się też plaża, opalanie się, i stroje kąpielowe.
Naokoło słychać narzekania : "Jaka ja jestem gruba!", "Muszę schudnąć", 'Jak ja wyglądam!?" itd.

 
To robi się irytujące, szczególnie wtedy, kiedy mówi to dziewczyna chuda jak patyk. Najwidoczniej nie widziała grubej osoby... A nawet jeśli ktoś ma lekką nadwagę, to też nie powód, żeby siedzieć ciągle w domu. Bo przecież wakacje są dla wszystkich :p

 
Równie denerwująca sytuacja jest wtedy, gdy osoba, która uważa się za grubą, użala się nad sobą, a na pocieszenie zjada czekoladę -,-
Rozumiem, że nie podoba się jej sylwetka, no ale w takim wypadku powinna się wziąć za siebie, a nie leżeć na kanapie i objadać się słodyczami.
 
 
 

Albo jeśli ktoś mówi, że jest gruby, brzydki, głupi tylko dlatego, żeby ktoś temu zaprzeczył. Może dlatego, żeby podnieść samoocenę?
A co jeśli ktoś to potwierdzi?
No to wtedy jest foch i bulwers.


W sumie to sytuacja bez wyjścia i wtedy należy uciekać, bo cokolwiek powiesz będzie źle :p
Podsumowując: Jeśli uważasz się za osobę grubą, to zachowaj to dla siebie. :D
I jeśli ci nie pasuje twoja sylwetka, to ciężko pracuj, bo inaczej nie będzie efektów :)

 
A wy co sądzicie o "grubych" osobach?

29 komentarzy:

  1. Takie urzekanie się nad sobą jest głupie . jeżeli nie podoba się sylwetka to rób coś ze Sobą a nie tak jak ty to powiedziałaś je czekoladę ;) .

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie i mam nadzieję , że zadasz mi te 5 pytań . Liczę na Ciebie ! ;)

      Usuń
  2. współczuję tym osobą , wiadomo w jakiś sposób mogą poprawić swoją sylwetkę ale to jest bardzo ciężka praca . Walka z tym co się kocha .Niektórzy po prostu nie wieżą w siebie i trzeba im pomóc uwierzyć ..
    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zgadzam się, u mnie w szkole połowa dziewczyn mówi ojej ale jestem gruba nie przyjde w spodenkach bo jstem za gruba a tak naprawdę są mega chude. Ale większość mówi to po to jak napisałaś żeby podnieść swoją samoocene żeby ktoś powiedział " nie nie jestes" dla mnie to jest żałosne i tyle ;D

    Z góry przepraszam za spam, ale jeśli masz ochotę wygrać kurtkę skórzaną, bluzę bądź dresy - zapraszam do mnie na konkurs ! KLIK =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą.:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz raje,takie użalanie się nad sobą nic nie zmieni :D


    Zaobserwujesz to podziękuje!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą :)
    Niektóre dziewczyny naprawdę przesadzają.
    A niektórzy powinni wziąć się za siebie, a nie nadal siedzieć na kanapie.. ;p
    Mądra notka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię użalania się nad sobą, choć sama czasem narzekam do chłopaka. Ale wzięłam się za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra masz rację :D Ciesz się ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Puszyste też jest piękne.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkurza mnie to strasznie! Zwłaszcza jak ktoś marudzi, a bez problemu mieści się w S czy XS ... HORROR

    OdpowiedzUsuń
  11. Też strasznie denerwuje mnie, jak szczupła osoba mówi, że jest gruba! Sądzę, że to tylko dlatego, żeby zwrócić na siebie uwagę, żeby inni zaczęli mówić tej osobie komplementy, że ma fajną figurę itd.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie same zdanie jak Ty. dobijające jest gdy osoba ważąca 47 kg mówi, że jest gruba, a w rzeczywistości jest chuda jak patyk.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jakbys mi to wszystko z ust wyjela :) najbardziej nie lubie jednak tych ktorzy mowia ze sa grubi tylko po to zeby inni zaprzeczyli, to chore!

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba czasem ponarzekać, ale bez przesady. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche współczuję tym którzy robią co mogą ,żeby zchudnąć ale nie mogą :c.Co innego jeśli mówią ,że są grubi a wpierniczają ciastka xD.Haha
    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie?Jesli tak to dodaj sie do obserwatorów mojego bloga i napisz mi o tym w komentarzu ,wtedy ja zrobie to samo :33.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam taką koleżankę co była gruba i to bardzo, rodzice się starali- prowadzili ją do bardzo dobrego dietetyka we Wrocławiu, miała dietę, a ona łamała ją i potajemnie jadła frytki i chipsy. Szkoda mi jej rodziców, a nie jej. :P
    Ja jestem zbyt chuda... :/
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mnie wkurza, jak chude dziewczyny mówią non stop że musza schudnąć, zwłaszcza jeśli są w towarzystwie tych bardziej pulchnych. To jest dla mnie dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  18. denerwuje mnie takie narzekanie :/
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny wpis! mam podobne poglądy co Ty ;)

    pozdrawiam
    K:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się chude osoby narzekają tylko po to aby ktoś im zaprzeczył!
    Denerwuje mnie to .
    Ale mam takie samo zdanie jak ty! :D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ktoś mówi, że jest gruby, to po co to mówi w sumie, skoro to tylko i wyłącznie tej osoby wina. No chyba, że ktoś jest chory, ale to całkiem co innego :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, to narzekanie, zwłaszacza, tak jak mówisz, osób, które do otyłych nie należą, może być irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie bardzo irytują takie osoby... nie wiem po co użalać się nad sobą. Skoro ktoś jest otyły to niech coś z tym zrobi a nie siedzi przed tv i objada się kalorycznymi rzeczami...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam mam nadwagę i w sumie, co mi tam. Najwyżej będę wypalać ludziom oczy.
    Ludzie się użalają nad sobą, owszem, też się użalam nad sobą bo no, ten tłuszcz czasem przeszkadza. Nie rozumiem tylko jak ktoś szczupły narzeka, że powinien dodatkowo schudnąć. Przepraszam bardzo, z czego?
    Lubię leżeć i podjadać sobie coś niezdrowego. A potem biegam, bo spalam nadmiar energii i nieco dodatkowych kalorii. I co, jak się komuś moja sylwetka nie podoba to jego problem.
    Duża, ciepła i mięciutka, w sam raz do tulania xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto woli :) ja uważam, że nadwaga nie jest dobra. Prowadzi do wielu chorób np. serca.
      Oczywiście są osoby które nie mogą schudnąć, ale to nie znaczy, że powinny, tak jak napisałaś "leżeć i podjadać sobie coś niezdrowego" Zdrowy tryb życia jest ważny, nie tylko dlatego, żeby wyglądać szczupło, ale przede wszystkim żeby być zdrowym :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia