Kocham wakacje ♥♥

14 lipca 2013

Hejko
Dzisiaj Łucja pojechała do domu. Szkoda trochę, ale pod koniec wakacji ja pojadę do niej :)
Ogólnie wakacje zapowiadają się ciekawie :3 Nie mogę znaleźć wolnego czasu i jestem z tego powodu szczęśliwa. W końcu zapowiada się ciekawe spędzony czas.
Szczerze to nie rozumiem jak można siedzieć całe wakacje przed komputerem i telewizorem. Jest ciepło, wolne od szkoły, słonko świeci. A tyle osób gra w gry, ogląda powtórki seriali itd. 
Ja mam w planach tygodniowy wyjazd do babci :) I właśnie się pakuję. Z tego powodu wątpię czy będą jakieś posty, ale postaram dodać jakąś krótką notkę :p
 


15 komentarzy:

  1. A babcia daleko gdzieś mieszka ? ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , do zadania mi chociaż 5 pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu do babci ;>


    Zaobserwujesz?To podziękuje!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo, to miłch wakacji u babci :* zapraszam do siebie ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już siedze u babci.:P Życzę udanego wyjazdu.^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tego nie rozumiem... Ja wybieram się w piątek do Sopotu :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to szczęście. Też nie mogę znaleźć wolnego czasu i bardzo mnie fen fakt cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszula! Ja też kocham wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuszki ze sobą zabierasz :d.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu :)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia