Recenzja książki: "Wystarczy, że jesteś"

1 lipca 2013

Siemanko
Już od dłuższego czasu zbierałam się, żeby wstawić tą recenzję. Książkę "Wystarczy, że jesteś" przeczytałam już ponad tydzień temu, ale nie miałam czasu, żeby dodać ten post.
Na początku mogę powiedzieć tylko, że jest świetna i bardzo mi się podobała. Idealna książka kiedy dopadnie was nuda :)
 
 
Bohaterką książki jest Weronika - 17letnia pesymistka. Nie wierzy w siebie ani w to, że odnajdzie w życiu szczęście i miłość. Pewnego razu poznaje Filipa -przystojnego aktora. Ale jest też Marek i tajemnicza Patrycja.
Spokojne życie Weroniki zmienia się w przygodę pełną zwrotów akcji. Dziewczyna zmienia się. Zaczyna podejmować śmiałe decyzje i dostrzegać w życiu to, czego nie widziała od wielu lat.
Powiem tylko, że zakończenia nigdy nie przewidziałabym, bo jest zaskakujące i niesamowite!
Ale nie zdradzę wam jego :) Sami przeczytajcie :p
 
 
Małgorzata Gutowska-Adamczyk (autorka książki) ma świetny styl pisania, który na pewno spodoba się każdemu. Używa świetnych porównań, które chyba najbardziej mi się podobają. Potrafią one idealnie ukazać każdą sytuację.
Ogólnie polecam książkę każdej dziewczynie, nawet tej która nie przepada czytać. Uważam, że to świetna propozycja na wakacje, szczególnie jeśli dopadła was nuda :D
 
 
Tak więc, życzę wam miłego czytania :)

37 komentarzy:

  1. ciekawa książka ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam książke, może trochę z innej półki, "Miłość i inne dysonanse". Cudowna książka :)
    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę polecić mamie, żeby mi ją wypożyczyła, bo ostatnie książki, które mi przyniosła znudziły mnie już na 6 stronie, a w środku nie było lepiej. :)



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale chyba się skuszę ;D
    Fajny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka mi się podoba więc z chęcią bym ją przeczytała haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja. Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm zobaczę w księgarni ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog:) Zapraszam do siebie na konkurs :)) www.fashionmee3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę przeczytać. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać takie książki i myślę, że na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mi się po tytule spodobała ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być całkiem fajna.:)
    śliczne tłooo *.*

    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada sie ciekawie :*

    Obserwuje tu i na bloglovienie i miło bd jak się odwdzieczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do mnie, może się odwdzięczysz? :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog ; )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś zaglądnęła na mojego :
    http://www.juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna książka *o* Muszę wypożyczyć!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęcilaś mnie :) Może przeczytam
    www.mint-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się na ciekawą, grubą powieść. Chętnie bym się skusiła, naprawdę. Tymczasem zapraszam na http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam ją : 3
    http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo czytałam ...świetnaaaa książka:) Także polecam:) Pozdrawiam Milena M;* <3 Uwielbiam czytać twój blog!!
    Kolonieee niebawem....:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez czytałam tą książkę i uważam, że jest świetna.

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Napewno przeczytam!
    Geeenialny blog i bardzo fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ! <3 oO – czuję , że będę wpadać częściej : )
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com
    Toś. ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm wydaje się bardzo interesująca:)
    będzie kolejna w kolejce do czytania:)

    dziękuję za miły komentarz:)

    zapraszam do zaobserwowania mojego bloga,będziesz na bieżąco z nowościami:)


    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachęcająca recenzja, na pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie książki, więc przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna okładka tej książki, jak ją tylko gdzieś znajdę to na pewno ją przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam i byłam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałem, ale brzmi bardzo fajnie. Musze Ci powiedzieć, że masz świetny, idealnie pasujący do wakacji szablon *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post czekam na następny !

    otwarcie kanału !
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. NIe czytałam, dzięki za pomysł na wakacyjną nudę! ;dD

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejku haha ie czytałam ,ale może sie skusze !
    świetne te ananasy *0*

    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zabieram się za Władcę Pierścieni drugi raz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia