Summer Haul.

5 lipca 2013


Filmik jest dosyć krótki, bo nie miałam do pokazania wielu rzeczy.
Nie oceniaj mojej dykcji, bo wiem, że jest okropna :/

30 komentarzy:

  1. Jej. Jakoś inaczej sobie wyobrażałam twój głos.:P Fajny filmik.:D Ta bluzka z Butika jest fajna, ale szkoda, że się kolor sprał ._.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik ;D
    czemu twierdzisz, że masz okropną dykcję? ;D Dobra jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jak blogerzy nakręcają filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dykcja nie jest aż taka zła, ja jak bylam mała okropnie sepleniłam, a teraz tego nawet nie słychać !
    http://quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mowisz , naturalnie I na luzie! Wspaniale rzeczy , szczegolnie spodnie w kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  6. super masz te spodnie w kwiaty :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie filmiki, wyszło ci nawet dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog :)
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie filmiki :) Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się ciebie słucha, świetny filmik i ładne rzeczy. ;3
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi sie te rzeczy !

    Zapraszam do mnie
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. haha świetna jesteś . Lubię Cię oglądać :)) Też mam taki sam lakier z essence tylko pudrowy :) Świetne te spodnie dresowe :)

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny filmik :)
    bloopersy najlepsze xd haha :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez mam okoropną dykcje ;) Pjjjontka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie fajnie gadałaś :)
    Podobało mi się, chcę więcej filmików!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :D
    Fajny filmik :) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wcale nie masz okropne dykcji! milo sie Ciebie slucha, serio! spodnie sa mega :) a ta desperacja mnie rozwalila hahahah

    OdpowiedzUsuń
  18. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  19. E tam , normalnie mówisz ;) . Miło się Ciebie słucha :) .

    OdpowiedzUsuń
  20. dykcja nie przeszkadza, jesteś zabawna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia