Versatile Blogger Award

22 lipca 2013

Już w niedzielę jadę na kolonie do Łeby ^^ Równo o 9 wyjeżdżamy, więc na pewno się wyśpię. Poza tym nie jestem jeszcze obkupiona...
Przechodząc do tematu notki. Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez: dagi-dasia.blogspot.com za co jej serdecznie dziękuje :)

ZASADY

1. Podziękuj osobie, która cię nominowała,
2. Podaj link do jej bloga.
3. Następnie nominuj 15 bloggerek/bloggerów których blogi często odwiedzasz
4. Na koniec napisz 7 faktów o sobie.


1. Uwielbiam trylogię Igrzyska Śmierci.



2. Chciałabym mieć białego labradora *.*


3. Nienawidzę sprzątać


4. Uwielbiam nosić bransoletki


5. Nienawidzę dźwięku tłuczonego szkła


6. Nie lubię kupować butów.


7. Mogłabym ciągle pić Tymbarka :)



Nominuję:

15 komentarzy:

  1. Jakbyś mogła to odpisz mi na email bo potrzebuje wszystkie dane by wysłać pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię sprzątać.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć labradora <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym mieć białego labradora ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  6. labradorki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprzątanie to złoo, ale niestety trzeba to robić. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam Igrzyska Śmierci ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham labradory i mam czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo prosze fajne fkaty :D Ja tez uwielbiam nosic bransoletki :D 10000 ich na jednej rece ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię sprzątać i kupować buty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię tego typu "zabaw", ale ciekawe niektóre fakty. Również uwielbiam nosić bransoletki i nie cierpię sprzątać! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia