Wymiana?

4 lipca 2013

Hejko
Brak weny, wakacyjna rutyna, upał na dworze, przyczyniły się do tego, że dawno niczego nie dodawałam.
I mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Poza tym stwierdziłam, że skoro moje życie w wakacje nie jest tak ciekawe, będę dodawała więcej notek tematycznych :p Tak więc czekajcie na nie ^^
♥♥♥
Jakiś czas temu zapowiadałam wymianę pocztówek.
Piszcie na mój email: magdalenaciuchta@gmail.com
Chętnie wyślę wam pocztówkę (ale dopiero jak będę w Łebie), mam nadzieję, że pomysł się wam podoba :)
 
 
Gdzie wysłać pocztówkę?

Do Ciebie :)

No i pocztówki świetnie pasowałyby na moją ścianę, która jest już prawie cała obklejona :)
 


23 komentarze:

  1. ja nie bawię się na razie w te wymiany ^^ może kiedyś xd
    śliczne paznokcie :*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi pocztówkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie lepiej by były jakieś listy z prezencikami?
    Ja tylko daje pomysł.

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła idea na te pocztówki.
    Fajne foty z tym : "Gdzie wysłać pocztówkę ?", "Do Ciebie!"

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł z tą wymianą pocztówkami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł! <3

    +Fajnie tu, dlatego obserwuję od dawna <3 Mam nadzieję,że mnie także zaobserwujesz i skomentujesz nowego posta!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokietki :D
    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie i ja coś wyślę do Ciebie, ale dopiero jak będę w Jastarni ;) Jutro napiszę do Ciebie mejla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł ale pocztówka z mojego miasta raczej Cię nie zainteresuje :P
    Piękne paznnokcie masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam Szczęsnego na ścianie :dd
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czekam na te tematyczne hah ;)
    I ja dziękuje za pocztówkę ,ale ja zapominiam wysłać hah ;p
    Mimio Świetny pomysł !!

    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest świetny pomysł z tymi pocztówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tak ścianę poobklejaną.Ha Ha.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na notki tematyczne, które wręcz uwielbiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne paznokcie! i fajne ananasy w tle:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia