Kisiel Frugo.

14 sierpnia 2013

Siemka ;)
Cały dzień nic nie robię. Siedzę przed telewizorem i oglądam bajki Disneya -,-
Taak, wiem... Jestem strasznym leniem. No ale poza tym jest fajnie. Lubię takie nudne dni, kiedy nie mam nic do roboty :p
Poza tym dowiedziałam się, że w niedzielę znów wyjeżdżam xd Co prawda na krótko (3 dni) i do rodziny, no ale i tak przez ten czas nie będę niczego dodawała. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ^^
Ostatnio zauważyłam, że zaniedbuję bloga. Między innymi dlatego, że ciągle gdzieś wyjeżdżam i nie dodaję regularnych notek. Tak czy inaczej obiecuję, że to wszystko się niedługo zmieni :)
A teraz siedzę, oglądam, czytam i oglądam kisiel Frugo ♥

 
Kisiel frugo i Avanti ♥



44 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za kisielami frugo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyyycha <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobało mi się, że czytasz i oglądasz kisiel Frugo :) hihi

    Każdy czasem potrzebuje dnia nic nie robienia :) Można się wyzerować i naładować bateryjki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na kisiel! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kisiel!Disney jest teraz tragiczny,parę lat do tyłu leciały lepsze bajki i seriale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tam, nie ma co z siebie no-life'a robić :) Lubię te kiśle ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadlam jeszcze nigdy kisielu frugo, jakos nigdy nie moge go spotkac ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu są wakacje, trzeba troszkę się oderwać od prowadzenia bloga i odpocząć :D
    Jadlam kisiel frugo ale różowy :D dobry ten zielony? ja picie to zielone lubie najbardziej:D
    Jeej bajki Disneya <3 uwielbiam ^^
    Łączmy się razem wszystkie leniuszki :*
    Pozdrawiam!
    assumetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjazdy są super :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie jadłam tego kisielu ale wygląda smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie kapciuszki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię przerw w blogowaniu ;/
    A kisiele Frugo uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja lubię kisiel frugo! Słodkie kapciusie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Są wakacje i masz do tego prawo! :)

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam jeszcze, ale jednak wolę taki z Biedry. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czasem nic nie robić, ale po jakimś czasie mi się nudzi i tylko siedzę i patrzę w sufit. Więc to raczej nie dla mnie. Niestety czas tak szybko zleciał i niedługo koniec wakacji. :(
    Dzięki za komentarz! :)
    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jadłam jeszcze kisielu frugo ^^ fajne kapciochy ^^

    zapraszam do mnie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kubeczek. Jak bym miała taki to codziennie piłam bym po 10 kubków dziennie.
    MAm te same kapcioszki :) Bardzo je lubię!
    Fajny blog!

    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za kisielami Frugo :/ Wolę te zwykłe - cytrynowe lub truskawkowe :))

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam go, ale nie zasmakowały mi je :c

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kubek ;))) mmm uwielbiam ten kisiel <3

    OdpowiedzUsuń
  22. btw to podobają mi się twoje kapcie hahah ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie jadłam kisielu FRUGO ;) Fajne kapcie <33

    Dzięki za kom. + Obserwuję.

    http://weronika-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz świetne kapcie, czy to Kłapouchy ? ♥ ♥ ♥ hahahahha
    Nigdy nie jadłam kisielu frugo ...
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kapcie! :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny blog.

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie jadłam kisielu frugo, ale też za samym frugo nie przepadam. Czasem wypiję, ale jakoś przekonana do nich nie jestem. Choć mogłabym pić je codziennie, bo mieszkam niedaleko wytwórni soków frugo :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham kisiel frugo! Jest przepyszny :**
    Super kubek ;)
    www.karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jak ja dawno nie jadłam jego :D
    muszę kupić aż mi ochote robiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Te kisiele z frugo są pyszne a najbardziej ten zieloony :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam, kisielek pyszny. ;3

    Zapraszam do mnie: patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki Tobie polubiłam tą gazetę i teraz za nią przepadam ;]
    zamiast czytać i oglądać kisiel to może go lepiej zjedz ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia