Niedługo szkoła...

30 sierpnia 2013

Siemka
W poniedziałek idziemy do szkoły :c Chyba wszystko mam już kupione, ale nie jestem pewna :p Jestem natomiast pewna tego, że nie chce, żeby lato tak szybko się skończyło. Co prawda stęskniłam się za klasą i tymi wszystkimi odpałami, ale i tak wolę wakacje. Tym bardziej, że ten rok mogę zaliczyć do jednego z najlepszych :)
Rzeczami, które jeszcze jakoś trzymają mnie przy życiu to moje urodziny, święta i ferie. Na te wydarzenia czekam z niecierpliwością :3
Poza tym wczoraj wpadłam na pomysł :) Chciałabym, żebyście w komentarzu lub na swoim blogu napisali "11 zabawnych historii z mojego dzieciństwa". Wczoraj kilka osób mnie o to pytało, a ja chętnie przeczytam i się pośmieję :D
 



 

70 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Ja też wolę wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszlas na zdjęciach.Wakacje były zdecydowanie za krótkie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta i ferie! :D To jest to, tez na to czekam juz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze pamiętam jak żegnałam się z klasą a teraz znów się z nimi witam :D
    Śliczne zdjęcia , ja nie mam aż takich śmiesznych historii ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety kończą się wakacje,ale jakoś trzeba się z tym pogodzić :c
    bardzo podobają mi się zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, aż 11 :D? Ja swoich historii z dzieciństwa (i to zabawnych) sobie nie przypominam. Raz spytałam się księdza, czy w niebie dają nowe ubrania XD

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Jeśli możesz, proszę kliknij w banner Sheinside na moim blogu, będę naprawdę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tylko kilka zeszytów i ogarnięty piórnik :) Fajne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. też ubolewam nad szkoła, ale głowa do góry :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie chcę żeby wakacje się kończyły ;cc

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jak kiedyś biłam mojego brata i potem szłam do mamy albo taty i gadałam że mój brat mnie uderzył i jeszcze pokazywałam to miejsce w które ja go zbiłam hahahahhah ;D
    Więcej jakoś w tym momencie nie umiem sobie przypomnieć :)
    A mi właśnie w te ostatnie dni się nudzi i bym chętnie poszła do szkoły, ale pewnie po tygodniu zapragnę wakacji xd Obserwuję twojego tumblra ♥♥♥
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczeście mam jeszcze wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje mogą się kończyć, tylko niech nic w szkole od nas nie wymagają hah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byłam mała to razem z moją siostrą rozpaliłyśmy ognisko na dywanie :D dobrze, że nic złego się nie stało :P tak nas babcia pilnowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia :) Lubię wakacje :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. i zacznie się :)) nie ma to jak szkolna wyprawka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny filmik w porzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!!! Nie chce mi się wracać do szkoły ;_;

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę nad tym, żeby zrobić coś takiego na blogu za jakiś cas z tymi historiami z dzieciństwa, bo mam ich mnóstwo na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam aż 11 takich historii, ale jedna mi naszła na myśl.
    Miałam ok 7-8 lat i na szkółce była otwarta brama i pomiędzy było to zamknięcie i jak biegłam to nosem w nie przywaliłam, bo myślałam, że się zmieszczę i teraz mam przez to lekko zadarty nos. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do zgarnięcia zestaw z Anglii :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym sobie do szkoły poszła. Jak znajdę dłuższą chwilkę to napiszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia . ;3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też jednak wolę lato i wakacje :D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. oo fajny pomysł napisze na swoim blogu,niebawem.
    Tez nie chce konczacych sie wakacji ale steskniłam sie za swoja klasa.



    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, więcej optymizmu :D Życie nie składa się tylko z wakacji i ciepłego słoneczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. tytuł posta brzmi strasznie xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdj obserwuje i licze na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Historie z dzieciństwa to niesamowite wspomnienia ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. ja już mam wszystko do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten filmik nagrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. boskie zdjecia, i ten filmik boski ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz! ;)
    Ja też nie chcę wracać jeszcze do szkoły... :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też o wiele bardziej wolę wakacje :)

    Proszę, kliknij w banner lub link Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne.
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszmy się tym ostatnim weekendem i nie myślmy o szkole ;)

    Pozdrawiam
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszmy się tym ostatnim weekendem i nie myślmy o szkole ;)

    Pozdrawiam
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards

    Powodzenia w szkole!fajne fotki:)

    pozdrawiam i zapraszam także do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tym roku jakoś nie przeżywam pójścia do nowej szkoły.
    Może dlatego, że trzy etapy już za mną ;) Teraz już tylko ten ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoła .:( fajne zdjęcia :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam miesiąc wolnego jeszcze;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogę Ci kilka wypisać tutaj.
    1. Kiedyś poszłam z przyjaciółkami na ścieki. Byłyśmy takie inteligentne,że chodziłyśmy sobie w japonkach po tych ściekach. Aż w końcu bagno zaczęło mnie wciągać i " zeżarło " moje buty. Efektem końcowym był fakt, że sobie bez jednego japonka wracałam do domu.
    2. Pewnego wiosennego dnia poszłam z przyjaciółką zbierać jemiołę by ją sprzedawać na święta Wielkanocne. Wspięłam się na drzewo , stanęłam dwiema nogami na cienką gałązkę i wypowiedziałam " mam,mam " aż nagle uderzyłam plecami o ziemie..
    3. Był jakiś festyn. I cała moja szkoła na niego szła. Kiedy dotarliśmy na miejsce. Powiedziałam wychowawczyni, że idę do sklepu. Przy czym poszłam z koleżanką do sklepu jakieś 10 minut od tamtego miejsca. Wróciłam po jakimś czasie i powiedziałam jej, że wróciłam i gdzie byłam i ona myślała, że dostanie zawału. ( to akurat było 2 lata temu :D )
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. no niestety szkoła się zbliża wielkimi krokami ;c
    bardzo przyjemny blog obserwuje!
    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jak na razie do szkoły jestem pozytywnie nastawiona ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chcę żeby te wakacje były dłuższe <3

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi tam nie przeszkadza, że trzeba iść do szkoły, jednak przeraża mnie to, że jest to NOWA szkoła :D szkoła ma swoje wady i zalety, a skoro musimy do niej uczęszczać, to trzeba myśleć głównie o pozytywach :D

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. podobają mi się zdjecia
    też nie chce konca wakacji;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie fajne zdjęcia :D I te minki ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. póki co nie myślę o tej gorszej stronie chodzenia do szkoły ;) czyli wstawaniu ;D teraz myślę o spotkaniach ze znajomymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne zdjęcia... niedobrze mi się robi na myśl o szkole...

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne zdj ;D
    najfajniejsze jest to 3 ;D

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja staram się nastawić pozytywnie, niby mi się to udawało, ale teraz im bliżej rozpoczęcia tym bardziej nie chcę iść! :D
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  51. super zdjęcia <3

    zabawne historie..hmm.. mało co pamiętam, ale w 6 kl ugryzłam ortodonte w reke :DD

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie zdjecia :)
    O tak zgadzam sie :)

    Pozdrawiam :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Heh, fajny pomysł na filmik miałaś :D Ja niestety nie jestem w stanie sobie przypomnieć tych śmiesznych chwil. To przychodzi niespodziewanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też się stęskniłam za klasą ;d

    OdpowiedzUsuń
  55. jak juz sie pojdzie do szkoly to szybko sie czlowiek przyzwyczaja, poza tym bedzie tyyyle dni wolnych ;) nie bedzie tak zle!

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajne foteczki :DDD

    udanej szkoly ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. jedyną historią jaką pamiętam (nawet nie wiem, czy jest śmieszna) to jak brat i kuzyn przywiązali wielkiego psa do sanek i kazali mu gdzieś tam pobiec, a ja siedziałam na tych sankach i myślałam, że mnie ten pies zabije xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Super blog :D
    Zapraszam do mnie : )
    http://krzyskow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia