W domciu :)

26 sierpnia 2013

Wróciłam do domciu.
Po tygodniowej "podróży" siedzę w końcu w swoim własnym pokoju. Nareszcie :3 
Jakie plany na dziś? Mam zamiar nocować u Natalii. Zapowiada się ciekawa noc :p
Poza tym mam zamiar nagrać w tym tygodniu jakiś filmik. A, że jakoś nie mam ostatnio pomysłów, to chciałabym, żebyście podsunęli mi jakiś pomysł. Chętnie wezmę pod uwagę wasze propozycje, bo bardzo chciałbym wiedzieć jakiego typu filmiki najchętniej byście oglądali :) 
A teraz zdjęcia z pobytu u Łucji :



omnomnom *.*


31 komentarzy:

  1. Mmm pierwsze zdjęcie mega apetyczna! :) <3
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszne desery *.* Jesteś śliczna ! ♥
    Obserwuję, bo bardzo spodobał mi się Twój blog ♥
    Zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, będę wdzięczna :)
    Pozdrawiam ! :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej chwili nie mam żadnych pomysłów na filmik. :(
    Ale pyszne owocki! I moje ulubione winogrona <3.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, no w końcu, już tutaj mi cb brakowało ;p
    może back to school? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie wróciłaś ;*
    Mm..pychotka <3 Jak się nazywa ten czarny owoc?Kurde mam na końcu języka , ale nie wiem ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz ;) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się bawiłaś, widać, buzkii! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. owoce :3 mm, deser wgląda pysznie, pewnie też tak smakował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłaś mi smaka na deser ♥ jejku, zgłodniałam, ups o.o
    nigdy nie nocowałam u znajomych, musi być fajnie :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. A!!! To pierwsze zdjęcie jest takie smakowite... eh...

    Skom> http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym zjadła taki deserek :) Wygląda naprawdę kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. desery wyglądają przepysznie :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęciaa :) desery <3333

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności! Z chęcią bym sobie coś takiego zjadła ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam! *.* Świetne zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Omomomomomom. Jakie pyszności. <33333
    szukajaca-samej-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawde! Podoba mi sie twój blog :)
    Lubie cie !

    Zapraszam do mnie
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna notka i zdjecia :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zjadłabym taki pyszny deserek ^^ a co do filmiku to może coś typu kilka faktów o mnie albo jakieś zabawne historie z twojego dzieciństwa ;) coś co pozwoli nam ciebie bliżej poznać ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz ładne ząbki :)) Ale Ci komplement dałam :) heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie desery ♥
    obserwuje licze na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia