Złośliwość rzeczy martwych i nowości w mojej szafie

16 sierpnia 2013

Siemanko
Czy wy też macie tak, że kiedy coś jest wam bardzo potrzebne to wtedy się psuje? Awwwr... Złośliwość rzeczy martwych. Mi właśnie zepsuł się rower, akurat teraz, kiedy najbardziej go potrzebuję. Tak więc, jak możecie się domyślić siedzę w domu i się nudzę :/
No, ale nie o tym chciałam pisać. Dzisiaj byłam na zakupach szkolnych. Co prawda mało mają wspólnego ze szkołą, ale potrzebny był mi pretekst na kupienie nowej bluzy i spodni xd
Poza tym pokarzę wam mój plecak, który kupiłam kilka dni temu. Ogólnie jestem zadowolona z zakupów :3
 
łoooo, ale granatowo *.*


 

54 komentarze:

  1. Śliczne ♥
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że zakupy się udały. :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza ;)
    Zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze chyb lubisz granatowy ? :DD
    Bardzo fajny plecak, sama sie nad jakimś zastanawiam :)
    bluza i spodnie bardzo mi sie podobają, lubię takie proste ubrania!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super plecak :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny plecak, ja tam nie noszę już prawie drugi rok, dziwnie bym się z nim czuła, gdy wszyscy mają torby.
    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. plecak fajny, ja ostatnio przed wyjazdem też miałam problemy z rowerem, ale mój to już staroć, ledwo jeździ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plecak i bluza .. *.*

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojć ;> ja też tak często mam jak na nazłość. Świetny plecak ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluza :) Na szczęście mój rower działa i ma się dobrze, bluza świetna.


    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat mam inaczej :D Jak czegoś potrzebuje to nie potrafię tego znaleźć xD
    Plecak mi się podoba , świetne kolory ;) Najlepsze są preteksty by coś kupić :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą bluzę :) jest świetna :)http://czekoladowemango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to aż za dobrze, zawsze się popsuje jak potrzebuję, już się przyzwyczaiłam :D
    Fajne te rzeczy, powrót do szkoły jest idealnym pretekstem do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam tak, że jak czegoś potrzebuję to tego nie ma -.- zawsze gdzieś "zniknie" ;D a po miesiącu albo trzech znajduje to i zapominam po co mi to było ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli mogę wiedzieć to gdzie i za ile kupiłaś bluzę:)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich złośliwości ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny plecak ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to ja czegoś szukam to wtedy nigdzie tego nie ma. ;) Plecak jest całkiem spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak czegoś potrzebuje to nie potrafię tego znaleźć zawsze tak jest no...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio dostałam nowy rower więc mogę jeździć. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy :)

    Zapraszam do polubienia mojego fanpaga https://www.facebook.com/NicolKolcia (dopiero zaczynam) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy :D Mi też się tak dzieje z rzeczmi gdy jepotrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie za wcześnie jeszcze na szkolne zakupy :) Enjoy the holidays!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieskie.<33 też tak mam jak czegos potrzebuję :-)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ja bym nie dała rady bez roweru... bo praktycznie codziennie z niego korzystam.. A ciuszki bardzo fajne :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy ;d
    co powiesz na wzajemną obserwację :) ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny plecak ;p Ja już od pierwszej klasy liceum przyzwyczajona jestem do torby :D

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za komentarz ;) szkoda że kończą się już wakacje i trzeba już myśleć o szkolnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  29. bluza i plecak <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny plecak ! Ja lubię te w stylu vintage, ale niestety nie mogłabym tam za wiele nosić, bo zwykle "ramiączka" (nie wiem jak to nazwać xd) są takie jakby kruche.
    I ogółem świetne zakupy :D
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę :/ Życzę szybkiej naprawy roweru! Fajna bluza :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne rzeczy kupiłaś! Ja szkolne zakupy odwlekam aż do samego końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam inaczej, ja mam tak ze jak cos potrzebuje to tego nie moge znaleźć a jak nie potrzebuje to akurat znajduje ;_;

    Zapraszam na harcerski post: P
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny plecak ;D
    zapraszam www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojj... Szkoda, że Ci się zepsuł ;/
    Ale bluza i spodnie niczego sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia