Blogowanie i moi znajomi...

25 września 2013

Hej.
Czasami się zastanawiam jakby to było gdyby moi znajomi nie wiedzieli o tym, że prowadzę bloga?
Czy byłoby lepiej, łatwiej? Czy może wręcz przeciwnie?
Ale może zacznę od początku i opowiem wam całą moją historię z blogowaniem.
 

Pierwszego bloga założyłam 3 lata temu na Onecie. Prowadziłam go przez bardzo krótki czas wielokrotnie zmieniając jego tematykę.
Następny mój blog był na wp. Poświęcałam go modzie i było całkiem fajnie, do czasu, kiedy pojawiły się pierwsze hejty. Chodziłam wtedy do 6 klasy i bardzo się tym przejęłam, więc usunęłam bloga.
Następnie nadszedł czas na bloggera. Razem z Anią założyłyśmy bloga, który nie cieszył się niestety popularnością. Dlatego po jakimś czasie przestałyśmy, ale nasze dzieło nadal jest w Internecie :p
Te blogi nie należały do najlepszych :D
Dopiero pod koniec 6 klasy zajęłam się blogowaniem "na serio". Dodawałam swoje stylizacje i po 3 miesiącach dobiłam do 30 obserwatorów ♥ nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo się wtedy cieszyłam. Niestety lato rozleniwiło mnie i przestałam pisać. Blog został i dopiero niedawno go usunęłam.
W międzyczasie miałam kilka blogów z opowiadaniami. Wyglądało to tak, że pisałam 3 rozdziały i usuwałam. Dlatego nie zachował się żaden z nich :)
Później prowadziłam bloga z Pauliną, ale przestałyśmy :( A to szkoda :c


Miałam sporo blogów... Na początku 1 gimnazjum postanowiłam, że założę kolejnego. Ale nie chciałam go rozsławiać w Internecie, tylko wśród znajomych. Napisałam kilka dobrych (tak mi się zdaje) postów i skończyłam. Dopiero w zimę przypomniałam sobie o nim. Było tylko jeden problem xd Zapomniałam hasła :D
Wtedy zainspirowana blogiem Lucy zauważyłam jak bardzo za tym wszystkim tęsknię. I w ten sposób powstało TO COŚ. Może pierwsi czytelnicy pamiętają, że na początku blog nosił nazwę "c-magda". Jednak po jakimś czasie zmieniłam go na "adgam". Ta nazwa bardziej pasowała do mnie.
Dlaczego ADGAM? To moje imię od tyłu.
Dlaczego od tyłu? Bo zawsze wszystko robię na odwrót, po swojemu. Nie słucham się innych, a później tego żałuję.
Stwierdziłam, że ta nazwa pasuje i że już tak zostanie :3


O tym blogu najpierw powiedziałam tylko moim najbliższym przyjaciółkom. Czytały to co piszę, a ja nie miałam nic przeciwko. Po jakimś czasie zaczęłam słyszeć od innych teksty typu: "Fajny blog". Niedługo wiedzieli już prawie wszyscy.
Podejrzewam, że znaleźli mnie przez youtube, lub ktoś się wygadał. Do dziś nie wiem :(
Najgorsze było jednak to, że nie wiedziałam co zrobić. Zawiesiłam bloga.
Potem wróciłam, bo... tęskniłam.
Przez cały czas od początku, do dzisiaj kilka moich koleżanek też założyło sobie bloga. Czy to dobrze? Uważam, że tak, ale zrobiły to co ja kiedy zaczynałam. Przestały pisać...
Wymówki zawsze były te same: "Nie chciało mi się", "Nie wiedziałam co dalej pisać"
Dlatego denerwuje mnie kiedy ktoś pyta się mnie: "Kiedy następny post?", bo nie dodałam nic przez 2 dni. Trzeba najpierw samemu spróbować, żeby wiedzieć jak to jest.

 
Gdyby nie moi znajomi nie wiem czy dalej bym pisała. Prawdopodobnie dawno bym z tym skończyła i nikt nawet nie zwróciłby na to uwagi.

Czasami wszystkie tematy sprowadzają się do jednego. Wystarczy tylko, że nawiążę w jakiekolwiek sposób do czegoś co napisałam i się zaczyna :p Z jednej strony wkurza mnie to, ale z drugiej strony uwielbiam to, bo wtedy czuję się doceniana :3
Kilka dni temu siedzimy sobie w bibliotece. Rozmawiamy, Magda zaczyna się chwalić, co potrafi przyrządzić w kuchni.
Ja: "Tylko parówki"
Ktoś: "I kanapki z dżemem malinowym"

Czy moja rodzina wie o blogu? Powiedziałam i im. Akceptują to, ale chyba nie czytają. Raz zdarzyła się taka sytuacja:
Siedzę sobie u mojego wujka. On mówi, że wstawi zdjęcie na facebooka.
Ja: "Ty wujku ciągle siedzisz na tym facebooku"
*śmiech*
Wujek: "No wiesz, ja nie siedzę na blogu."
Ja burak i tylko jedno pytanie w mojej głowie: Jakim cudem on o tym wie?

Koniec! Rozpisałam się, ale i tak mam nadzieję, że dotrwaliście :)
Czy wasi znajomi i rodzina wiedzą o twoim blogu? Jeśli tak, to jak zareagowali kiedy im o tym powiedziałeś/łaś?

50 komentarzy:

  1. Ja tez przed moim teraźniejszym miała sporo blogów, ale żaden nie szedł mi tak dobrze jak aktualny. Moi znajomi nie wiedzą o blogu, a nawet jeśli to na pewno nie zaglądają. xD W sumie to nie lubię jak znajomi czytają mojego bloga. Nie wiem nawet czemu o,O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia.Moja była podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi znajomi nie wiedzą, bo wiem, ze znalazłoby się takie grono, któro by się z niego naśmiewało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pozytywna notka;)
    Sweter ładny!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość moich znajomych nie wie o moim blogu, adres tylko znają moje dwie najlepsze przyjaciółki ;))

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko niektórzy o nim wiedzą a rodzina wie , i często moja mama go czyta ;)
    Świetna notka i zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepiej mieć wszystkich w dupie ! ja tak mam i nic im do tego ;) kazdainna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi znajomi nie wiedzą. Wie tylko mój chłopak i rodzice (którzy nawet nie wchodzą, bo w sumie nie są zainteresowani). Może się mylę, ale myślę, że gdyby moi znajomi wiedzieli o tym, że prowadzę bloga, zaczęłabym pisać trochę sztucznie. Analizowałabym każde słowo, do którego mógłby się ktoś przyczepić. Może to i chore, może świadczy o mnie, a może o moich znajomych, jednak wolę być anonimowa i szczerze, a przede wszystkim obiektywnie oceniana przez ludzi, którzy mnie nie znają. Jestem na studiach i choć wydawałoby się, że ludzie są tu dojrzalsi, to i tak zawsze znajdzie się grupa ludzi, która powie "o patrz. blogerka idzie" albo czytaliby i porównywali do pustych blogerek z pudelka.

    OdpowiedzUsuń
  9. moi znajomi nie widzą, ale za to wie mama :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny post :) U mnie wie cala rodzina, znajomi, no wszyscy! Ale ja sie tym nie przejmuje :) Jak ktos mowi do mnie: o! widzialem twoj nowy post! to wczesniej sie wstydzilam i takie : ochhh, nie, boze nie, a teraz sie ciesze bo dociera to do wiekszej ''publicznosci'', a to co robie nie wydaje mi sie by bylo zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w podstawówce zakładałam dużo blogów :p. jeśli o mnie chodzi to ogólnie dużo osób z mojego miasta chyba wchodzi na mojego bloga, ale jest mi to obojętne bo nie piszę o sobie, tylko o moim stylu, więc .. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mówiłam nikomu o blogu , ale jakoś nie widzę potrzeby . Nie było sytuacji , abym mogła zaczepić ten temat . Hmmm... w sumie to chyba wolę , jeśli nikt nie wie , ponieważ jak każdy mam " wrogów" w szkole , a wolałabym aby nie doszło do wyśmiewania się przez bloga . ;)
    Ładne zdjęcia . :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. moi znajomi nie wiedza o blogu,tylko moja siostra i kuzyn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również trzymam to w tajemnicy ;)
    Mamy podobne nastawienie do tego tematu.
    Wyglądasz ekstra w tym sweterku :*



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  15. Moi przyjaciele nic nie wiedzą o blogu.

    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mówię za wielu osobom o blogu :D jakoś mi nie zależy zbytnio, poza tym myślę że wtedy bardziej bym uważała na wszystko co piszę i nie byłoby fajnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna ty <3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wytrwałam! Kiedy pierwszy raz weszłam na twojego bloga zastanawiałam się skąd wzięła się twoja ksywka.
    Teraz już wszystko jasne. Blog którego prowadzę jest moim pierwszym. Nie założyłam go ze względu na popularność. Właściwie ,to mało wiedziałam o blogowaniu ,ale jakoś tak zaczęłam czytać blogi innych dziewczyn i spodobało mi się to ile cudownej energii niektóre z nic przesyłają. Przyciągnęła mnie też chęć dzielenia się swoją pasją razem z innymi i zarażania ich ją. Teraz to ja się rozpisałam ;p Obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń
  19. I bardzo dobrze, że założyłaś nowego bloga i mam nadzieje, że w tym wytrwasz a ja jakoś nie rozsławiam swojego na znajomych, wie o nim siostra ale nie czyta :) znajomi mogą być czasem wredni i tego chciałam uniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubię czytać takie opowieści. Miałam podobnie, że moi znajomi się dowiedzieli,dlatego zmieniłam adres. Ale masz rację - za blogowaniem się tęskni.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dotrwalam! Rowniez mialam kilka blogow. Obecnego najpierw prowadzilam anonimowo, ale potem przez przypadek skomentowalam bloga kolezanki i najomi sie o nim dowiedzieli, wiec musialam sie ujawnic. :) Moja rodzina wie i blogu, ale rowniez twierdze ze nie czytaja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Really really cute outfit, you look gorgeous :-)xx

    Would love for you to check out my blog:

    www.TheOwlsVision.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moi znajomi też nie wiedzą, bo i po co :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moi wiedzą że mam bloga i czasem powiedzą nawet miłe słowo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ty fajnie piszesz :O Obserwuje i zapraszam do siebie * :
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko moje najlepsze koleżanki wiedzą o blogu. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeczytała całe. Moi najbliżsi znajomi widzą o blogu, siostra i mama nikt wiecej. po prostu nie chcę,aby ktoś wiedział o nim .;)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na nową notkę.♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj to widzę, że naprawdę miałaś wiele tych blogów. Ja przyznaję, że ten jest moim czwartym:) Ale i tak bardzo żałuję, że inne usunęłam...:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest niesamowity- bardzo mi się podoba Twój styl pisania postów, pomysł na samego bloga :D
    Obserwuję!

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja , miałam dwa blogi , poprzedni z rysunkami i mój obecny : ) . Fajnie , iż ten blog wzięłaś na poważnie , czasem też słyszę kiedy nowy post , i tak jak napisałaś , ktoś sam powinien się przekonać jakie to jest trudne . U mnie , rodzice wiedzą , że prowadzę bloga , wspierają mnie w tym , pomagają wymyślić posty i czytają każdą notkę : ) . Mimo iż wymaga to wszystko pracy , na pewno jest dobrą próbą dla nas i dla naszej psychiki , oraz wymowy , np . lepszego pisania opowiadań na polski : D . + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje imię zarówno od przodu jak i od tyłu to Anna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze zastanawiałam się co by było gdyby znajomi się dowiedzieli. Ale wiem jedno. Nawet gdybym została przez nich wyśmiana, nadal prowadziłabym bloga :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. oby ten blog już istniał na stałe ; ))) poza tym to ciekawa historia, bardzo długa, ale ciekawa :) moja historia z blogowaniem jest o wiele krótsza xd
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie jest się dowiedzieć, jak wygląda to tak od kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moji znajomi nie wiedzą nic o blogu . Nie wiem czy to dobrze czy źle ;))

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba wszystkie blogi zaczynają się od onetu, tam najłatwiej założyć bloga, ale czas ukazuje, że i tak wszystko kończy się na bloggerze. tutaj wszystko inaczej wygląda, jakoś profesjonalnie. pisanie sprawia przyjemność, wyraża się własne zdanie i to jest najlepsze, można powiedzieć co się myśli, zebrać myśli - skomentować, przemysleć na nowo i to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pamiętaj, że najważniejsza jest systematyczność

    OdpowiedzUsuń
  38. ze znajomych nikt nie wie że prowadzę bloga tylko moja siostra i chłopak :) ale pewnie po jakimś czasie sie wyda :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jakoś nie mam odwagi powiedzieć znajomym o blogu bo od razu myślę że mogę mieć przez to jakieś nieprzyjemności. A rodzina? Też nikt nic nie wie. Raz chciałam powiedzieć ale ich zachowanie wobec mnie to zmieniło. ;)
    prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój brat chyba zna adres, ale nie wiem czy czyta, ale tak to jest jak się wchodzi na jego laptopa i na bloga... ;/ mój błąd, a tak to wiedzą moi rodzice i przyjaciółki ale tylko jedna z nich zna adres.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dotrwałam :) Fajnie, że w końcu masz bloga na którym przebywasz więcej niż na poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny pomysł na nazwę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  43. moi znajomi przez przypadek sie dowiedzieli o moim blogu i na początku strasznie mnie to irytowało, bo ciągle slyszałam jakieś głupie komentarze za plecami, ale potem się skończyło :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia