Coś na pocieszenie, czyli jesienne inspiracje ♥

14 września 2013

Hej :)
Posprzątałam dzisiaj w swoim pokoju :3 Jestem z siebie dumna, bo wszystko lśni! xd I odkryłam swoje nowe uzależnienie: woda truskawkowa. 3 puste butelki leżały sobie porozrzucane po całym pokoju. No bo czym by był wieczór przed laptopem bez wody truskawkowej xd
Pomińmy jednak temat wody i mojego bałaganiarstwa.
Wczoraj byłam w Ostrołęce na "zakupach". Co prawda nie można nazwać tego zakupami, bo kupiłam sobie tylko świeczkę ♥ a miałam zamiar kupić o wiele więcej. Niestety musieliśmy szybko wracać. Poza tym mama zapisała mnie już na dodatkowy angielski :) Rok temu też chodziłam, ale jakoś nie było okazji, żeby wspomnieć o tym na blogu :p Na razie niestety nie wiem na którą godzinę będę chodziła.
A teraz coś na pocieszenie szarej jesieni :) Inspiracje ♥
 











źródło : http://weheartit.com/

32 komentarze:

  1. piąty od dołu poprawił mi humor! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia . <3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje szkoda tylko że jesień u mnie wygląda jak wielkie szare nic z deszczem://
    Zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje te świeczki ,, jabłuszka " mi się bardzo spodobały :D <3

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja KOCHAM jesień! Spadające liście, ciepłe swetry i gorąca aromatyczna herbatka TO JEST TO <3
    Bardzo fajne inspiracje, ten piesek jest mega :D
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje *.*

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JESIEŃ moja ulubiona pora roku , jest tak kolorowo :3
    Super inspiracji ^^
    Te świeczki w jabłkach to świetny pomysł muszę kupić świeczkę i jabłko i zobaczymy czy mi się uda to zrobić :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sprawa! :)

    świetne inspiracje !: )

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jesień ;) ze względu na ciepłe i wielkie swetry ;) i wszystko ma takie ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień strasznie mi się kojarzy z ciepłą herbatką ;D
    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. CUdowne jesienne inspiracje wynalazłaś :) Nie pij wody truskawkowej bo jest bardzo niezdrowa - chemiczna :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te inspiracje, bardzo liczę w tym roku na pogodną jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne !! :)


    http://lookmagiclife.blogspot.com/ <------ zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia <3 takie klimatyczne. Gosspi girl <3 Uwielbiam, szkoda, że tak szybko się skończyło. Może dla niektórych 6 sezonów to dużo, ale ja nadal ubolewam nad końcem tego serialu.
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już zaplanowałam sesje zdjęciową w liściach :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne fotografie powybierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie ujęta jesień ♥ mam nadzieję,że tegoroczna będzie taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  18. great post! You've got a beautiful blog! would you love to follow each other? :) let me know on my blog! xoxo Cecilia http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje ♥ jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plotkara <3 Tęsknie za tym serialem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi się podobają świeczki jabłuszka :D Jak będę robiła w przyszłym tygodniu imprezę dla znajomych z okazji rozpoczęcia zajęć na uczelni to takie zrobię :D
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia