Deszczu, idź sobie..

12 września 2013

Siemanko

Od rana boli mnie gardło :/ Jak ja tego nie lubię! Według mnie właśnie ta dolegliwość jest najbardziej uciążliwa w przeziębieniu.
Staram się nie mówić za wiele (co jest prawie nie możliwe!), biorę tabletki, bo boję się, że rozchoruję się jeszcze bardziej.
Poza tym cały dzień pada. Cieszę się, że pojechałam do szkoły autobusem, bo inaczej cała bym zmokła. A i pewnie rozchorowałabym się bardziej. Wgl. to nawet lubię taką pogodę. Chociaż... nie! -,- Wcale nie lubię kiedy na dworze pada, zimno i wieje! Chcę znowu te wszystkie słoneczne dni, wakacje i zero szkoły.
Wracając do szkoły. Nie jest, aż tak źle :) Pierwsze oceny już w dzienniku i powoli przyzwyczajam się do tej rutyny.
A co u was?
 

 
pycha, pycha, pycha ♥♥


44 komentarze:

  1. Mnie także coś od wczoraj bierze..

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też trochę popadało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam deszcz. :) Jak na razie to się dobrze czuję, tylko dzisiaj na pierwszej lekcji miałam ogromny katar i jak to bywa- nikt nie miał chusteczki i musiałam zakrywać nos ręką. ;D
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione owoce <3
    ja również chce lato ! chce założyć spodenki i sukienkę <3:(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie kocham jesień :) Ja już jestem chora xD
    Mm..brzoskwinki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę wakacje <3 , a ja już byłam chora na początku tygodnia :P :))

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super masz bloga, wpadnij do mnie i zostan na dluzej ♥ http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też jakoś dzisiaj coś pobolewa gardło :/ No, ale mam nadzieję, że Tobie przejdzie!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  9. oh ten deszcz, w moich butach ostatnio zrobił się istny potop. Oby się im nic nie stało ( kocham je *,*).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pada deszcze to mam najwięcej pomysłów. :P
    Uwielbiam brzoskwinie. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też padało . ;c

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znasz AppiAppi ?

    Zajrzyj też tu :
    http://zafascynowani-swiatem.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha <3

    u mnie też trochę padało, ale po południu. ;) zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ból gardła najlepsza jest ciepła herbata z miodem i cytryną :) Powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię deszcz tylko latem, gdy jest ciepło i świeci słońca. Jesień jest dobijająca. Mnie zaraza na szczęście jeszcze nie złapała.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. najgorszy jest deszcz i przeziębienie :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka pogoda niestety generuje przeziębienia i różne dolegliwości :( Jestem częstą anginowiczką..znaczy się odkąd zmieniłam dietę i styl życia to prawie nie choruję, ale jeśli czuję że ćmi mnie gardło to zawsze biorę świetne tabletki do ssania orofar max.. są naprawdę genialne i co ważne leczą :) bardzo skutecznie także to CI polecam a najlepiej abyś szybciutko wyzdrowiała i nie chorowała :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam lubię deszcz i to nie tylko kiedy jestem w ciepłym domku :D Czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda masakra -_- pierwsze zdjęcie piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja tma lubię deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak to jest z tą pogodą ; /

    OdpowiedzUsuń
  22. Wracaj do zdrowia ! :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie od wczoraj wieczora coś bierze , i dziś poszłam do szkoły i się źle czułam i mama zwolniła mnie z trzech ostatnich lekcji ;p

    ZAPRASZAM DO MNIE
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też sie przyzwyczajam do tej rutyny ;/ mmmm jadłabym <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj mnie też gardło bierze... Ale polecam łyżkę miodu - mi pomaga!
    Pyszne owocki - smacznego ;) - ja już zjadłam swoją dawkę dzisiejszą ;)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  26. Ale inaczej u Ciebie ;) albo zmienilas troszeczke wyglad, albo mnie u Ciebie dawno nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem przeziębiona ;/ ładne zdjęcia, mmm brzoskwinki ^^ Uwielbiam !
    Bardzo fajny blog, zapraszam do mnie, może obserwujemy ? ;>
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzę deszczu :( zawsze jest taka smutna atmosfera :(

    Czy mogłabym poprosić o kilkukrotne kliknięcie w czerwony ciąg słów ( link ) "sheinside" ? Jest to bardzo dla mnie ważne :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/09/przeglad-sklepu-sheinside-konkurs.html
    Odwdzięczę się i polece twojego bloga w poście :)
    Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie! Jeszcze nie ma jesieni, a pogoda taka, jak by był środek tej pory roju :/

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie też cały dzień leje :) Nie lubię takiej pogody, życzę powrotu do zdrowia :)

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie dzisiaj ulicę zalało lekko :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja tam lubię deszczyk ;3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. niestety mnie też zaczyna boleć gardło.;/ czuć jesień

    OdpowiedzUsuń
  34. Wrr.. jak ja nie lubie kiedy pada ..-.- masz na prawde swetny blog <3 Zapraszam do siebie www.wonderland-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie też strasznie leję, dzisiaj tak zmokłam, że tylko gorąca kąpiel złagodziła to zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też coś zaczyna brać. Gardło i katar ...

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też niestety deszcz :(

    http://www.closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie niestety również deszcz. :c Jesień... Do szkoły też się przyzwyczajam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia