Instagram ♥

15 września 2013

Siemanko
Od kataru mam cały czerwony nos :/ Nie lubię tego! Mam jednak nadzieję, że przejdzie mi zarówno katar jak i paskudna chrypa. Tak... mówię jak mężczyzna :/
Wczoraj byłam na urodzinach mojego wujka. Było fajnie :) Jedzonko dobre, miła atmosfera i świetna pogoda. Wczoraj doszłam też do wniosku, żeby dodawać różnotematyczne notki :D W planach mam: stylizacje, recenzje książek/ filmów, przepisy kulinarne, DIY, itd.
Poza tym zapraszam Was na mojego instagrama. Moja nazwa: adgam8. Dodatkowo piszcie w komentarzach swoje nazwy, bo bardzo chętnie pooglądam wasze zdjęcia :)
 
efekt wczorajszej nudy :p
 

28 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia :)))
    Czekam na nowe notki :)
    Świetny rysunek :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam przepisy i recenzje! Fajnie by było, gdybyś pisała takie notki.
    Na Instagramie jestem @lenna95
    Chętnie Cię follownę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny obrazek <33 :))

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, "nudne rysunki" zawsze są świetne,
    kurczaczki, nie mam instarama ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem chora! :/
    Fajny rysunek <3

    ------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej . ;)
    Świetny rysunek ! :D

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry obrazek. :D
    Zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super rysunek :) zdrowiej :*
    a czytam "Kocham Nowy Jork" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tą książkę w domu, ale jej nie czytałam :3

      Usuń
    2. co prawda są dwie o takim tytule, ale jeśli masz autorki o nazwisku Lafleche to polecam :)

      Usuń
  10. Mnie też ostatnio męczy katar. życzę powrotu do zdrowia. Fajny rysunek.^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremuj sobie nocha, będzie wyglądał normalniej. Kurczę, może i ja skoczę na instagrama? Fajny rysunek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. super rysunek, pokaż więcej swoich prac
    dodaję do obserwowanych
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach nie też dopadło to wstrętne jesienne katarzysko.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny rysunek :D no ja też niedawno założyłam insta;)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha świetny obrazek ;p
    http://instagram.com/juliaakam <<< zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaobserowałam, @paulapalczak :3
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam Instagrama :D
    Ale fajny obrazek :D Ta rybka musi być naprawdę zabawowa :D


    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie posiadam instagrama. świetny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten obrazek ;) ja niestety nie posiadam instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, masz talent i poczucie humoru, fajny rysunek :)
    wracaj do zdrowia!
    a instagramu nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja nazwa to @lamoours :) Pyszne danie tam pokazałaś, aż się głodna zrobiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha,cudny obrazek! :) a instagram to naprawdę świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia