Jesień, przeziębienie

21 września 2013


Kolejny filmik :) Mam nadzieję, że wam się spodobał.

27 komentarzy:

  1. Świetny filmik , oj tak Nivea jest najlepszy :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik . :)
    Kanapka z dżemem malinowym - pycha . ♥

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swetny filmik :)

    Zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze na początku lubię inhalacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhaha ten moment ze smarkaniem w chusteczkę - bezcenny. XD
    Świetny filmik. ;)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik jak zawsze bardzo fajny :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny filmik i fajne sposoby na nudę :) Ja robię bardzo podobe rzeczy!
    + oglądam mnustwo filmików o kosmetykach i różnych rzeczach :D
    Wracaj szybko do zdrowia!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny filmik :)


    może obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć:*
    Zapraszam Cię serdecznie do siebie na KONKURS!:)
    Liczę na Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne ,że się spodobał! Dżemik!!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, fajne te filmiki robisz.:D W jakim programie sklejasz wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł na vloga! Masz talent! Twórz dla nas jak najwięcej!
    A Ty jak zwykle piękna :*

    Co do moich kolczyków lego - wszystko zależy od tego gdzie nakleisz bigla. Im wyżej tym lepiej - mniej ciążą.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  13. podoba sie :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie zmontowany i ciekawy, ale mogłabyś mówić bardziej na luzie bo mówisz tak... poważnie :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/


    jako że twój blog jest fajny to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    +
    candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz ;) super filmik

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kanapki z dżemem nie wyobrażam sobie bez masła! :D
    masz cudowny uśmiech :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia