Jesień się zbliża!

8 września 2013

Hejko :)
Nie lubię jesieni :/ Większości z was ta pora roku kojarzy się z wielobarwnymi liśćmi i innymi pięknymi widokami. Mi natomiast z nudnymi, szarymi i zimnymi dniami. Nienawidzę, kiedy robi się ciemno już o 16, dlatego o wiele bardziej wolę lato. Jedynym plusem tej pory roku są tylko moje urodziny. 17 października kończę 14 lat!
Póki co mamy kalendarzowe lato, więc bądźmy pozytywnej myśli :) Korzystajmy z ostatnich ciepłych dni, bo już niedługo zacznie się zima :c
Dobra... Kończę te swoje narzekania.
Wczoraj nocowała u mnie Natalia i Paulina :) Było fajnie. Nie spałyśmy prawie całą noc, a dziś chodzimy jak półżywe. Głównie to przeze mnie, bo cały czas gadałam ;)
Dzisiaj byłyśmy na zawodach w piłkę nożną. Zajęłyśmy 2 miejsce, a ja ani razu nie weszłam na boisko, bo zabrakło dla mnie stroju -,- Cudownie...
 




mój kot bez ucha :p Grizzly♥

29 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz ♥
    Super post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polska jesień jest sto razy piekbiejsza niz norweska chociaz jakos tez specjalnie jej nie lubie

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj tak jesień się zbliża ;c Jednak dobrze, że we wrześniu jest jeszcze cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jesień kojarzy się z "depresją" przez co jej nie lubię ...

    nosoloinspiraciones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowe liście,piękne widoki,zdjęcia,książki i gorąca herbata-to lubię w jesieni!♥ ale zimno,deszcz,nudne i niestety ciemne dni już nieco mniej :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wygląd bloga i ciekawy post :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tło na blogu- ananasy na plus:)

    Kisses, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też jesień się tak kojarzy :( Niestety.

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że się nie załapałaś, ale gratuluję Twojej drużynie 2 miejsca mimo wszystko ;)
    ja też nie znoszę jesieni i mam dość wszystkich blogerów, którzy cieszą się na jej przyjście :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęciaa ♥ Ja tam lubię jesień :D

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię jesieni, ja urodziny mam już w piątek więc jeszcze zaliczam to do lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię jesień ale pod warunkiem, że jest ciepła, słoneczna i kolorowa :)
    Niestety podobnie Jak Ty nie znoszę gdy o 16 robi się ciemno :C
    Ładne zdjęcia i uroczy kotek ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :) słodki kotek :> obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że nie mogłaś zagrać;/
    nie ma to jak nocki z kumpelami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki Kociak :) zdjęcia pięknę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień <3 a ja dopiero urodziny będę miała 1 maja ;)
    Super bluzka :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy kotek. :) Śliczne zdjęcia. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście lub tutaj?
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sliczny kotuś, co mu się w uszko stało? :O
    Hmm a ja lubię jesień bo kocham gorącą czekoladę, ciepłe swetry jesienne bbuty i sterty liści którymi można się obrzucać ze znajomymi :D I jesienne ogniska.. o tak to jest to :)
    Gratuluję zajecia 2 miejsca! :)) No szkoda że nie weszaś być może zajeli byście 1 miejsce?
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Noce z koleżankami zawsze są nieprzespane ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam na jesień zwykle "depresję", więc też tak nie specjalnie lubię tę porę roku ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia:) piękny koteczek:)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia