Lubię się śmiać :)

16 września 2013

Hej :3
W szkole było nawet fajnie :) Chłopcy cały dzień się śmieli się z tego, że facet, który przywozi zupki wygląda jak Malanowski.
Czasami mam tak, że ludzie "zarażają mnie" śmiechem. Ktoś się śmieje, aż nie wytrzymuję i śmieję się razem z nim. Ne wiem o co chodzi, po prostu się śmieję. Najgorzej jest jedna kiedy, dzieje się tak w najmniej odpowiednich momentach... a działo się tak już często. Wy też tak macie? Napiszcie w komentarzach, bo nie wiem, czy tylko ja miewam taką głupawkę? :p
Ale nie o tym miał być dzisiejszy post xd Mam dla was stylizację. Nie jest może jakaś cudowna, ale stwierdziłam, że będę dodawała takie post, żeby urozmaicić mojego bloga :)
PS. Pozdrawiam Natalię z która gadam właśnie przez Skypa ♥






mój kot, Grizzly  
kurtka - rynek / sweterek - Reserved / spodnie - Moodo / nasyjnik - eFoxcity / buty - Nike

47 komentarzy:

  1. ale śliczna jesteś i zdjecia też :D

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia . :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie rozśmieszają na lekcjach i potem nie mogę się uspokoić.xD
    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog:)obserwujemy? ja obserwuję!!:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czasami tak jak Ty z tym śmiechem :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweterek, ja często wybucham śmiechem :) np. W kościele, na lekcji, śmiałam się nawet na swoim bierzmowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto by nie lubił się śmiać? ;D Fajne to przedostatnie zdjęcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, ja też tak mam xd jak słyszę ,że ktoś się śmieje, to mi też się chce mimo że nie wiem z cczego xD

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak mam :D gorzej jest kiedy śmieję się tylko ja :P albo idę ulicą i się do siebie uśmiecham :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny naszyjnik :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi te z czasem odwala, dziś na przykład nie mogłam sie uspokoić xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) Kotek też chce do zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tez tak mam ... szczególnie na lekcji i pan mnie upomina :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostaję takich głupawek na lekcjach... to jest wtedy najgorsze :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też często mam napady głupawki ;* Jeżeli ktoś się zacznie śmiać to ja też :)
    Stylizacja ładna. Uroczy kotek.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! ja też czasem tak mam że śmieje się w najmniej odpowiednim momencie..

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna stylizacja, piękny kolor spodni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetny sweterek:) ja też cały czas się śmieje i uważam, że jest to zaleta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny sweterek :)

    może obserwujemy? :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nieraz mam tak właśnie , że w nieodpowiednich momentach wybucham śmiechem a potem mi głupio xd
    Często też tak mam że jak się śmieje na ulicy to klęczę ze śmiechu ;D Świetna stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna stylizacja, ślczniutki kotek <3
    Obserwujemy ? Ja już


    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za komentarz ;) fajny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny OOTD i kotek :*
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś przeurocza jak się uśmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. hej super blog, świetne fotki też chcę być ładna ;/ Zapraszam na mój blog http://jestem-katja13.blogspot.com/ zaobserwuj, a się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super buty!
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam się śmiać a najlepiej z niczego , no wiesz takie głupawki...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pamiętam sytuację, kiedy siedziałam na korepetycjach z chemii u kobitki i nagle jej mąż śpiewał fragment reklamy hd funpack "mam piloto mam laptopoooooooooo!" na cały głos i nie mogłam się do końca lekcji powstrzymać od śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. WŁOSY PIĘKNE!! FAJNY POST:) OBSERWUJEMY??:) ZAPRASZAM NA CHWILKE DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za komentarz, u mnie już nowy post! Bardzo fajny, codzienny look no i Twój kot <3

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne zdjecia... :)


    Zapraszam do mnie:


    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia