Motywacja!

28 września 2013

Siemanko
Wczoraj nocowałam u Natalii :) Całą noc się śmiałyśmy nie wiadomo z czego xd Rano też.
Chwilę temu wróciłam i od razu wzięłam się do pisania notki. Razem stwierdziłyśmy: zaczynamy ćwiczyć! W planach mam A6W, hula hop i rowerek. Czy się uda? Mam taką nadzieję. Chcę podciągnąć się w sporcie, przestać się obijać i osiągnąć sukces.
Czemu piszę o tym na blogu? Bo wiem, że jeśli wam obiecam, to nie przystanę. Wieżę, że pomożecie mi się zmotywować i że dam radę.
Bo Wasze komentarze czynią cuda ♥
 







 
Poza tym polecam wam mega motywującego Tumblr'a: http://demordie.tumblr.com/


41 komentarzy:

  1. Ja już 3 miesiąc ćwiczę i są efekty.^^ Ja robię 10 minutowe spalanie tłuszczy z Mel B i 30 minut biegania ^^ Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne motywacje :) też staram się zdrowo jeść i biegać ale nie zawsze jest czas przygotować coś zdrowego i pobiegac niestety ale jest jeszcze skakanka :D
    Pozdrawiam!!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trenowałam A6W i miałam bardzo fajny brzuszek :3 W wakacje ćwiczyłam trochę mel b :) Świetne inspiracje
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest na prawdę motywujący !:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie posty :)
    Aż chce iść się ćwiczyć C:

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne motywacje :P trzymamy kciuki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. za dużego lenia mam w sobie :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za bieganiem . :c

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel B ma świetne ćwiczenia, także polecam :)) Wiem, że dasz radę. Wierze w Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje do ćwiczeń. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to życzę Ci powodzenia! Też mam zamiar zacząć ćwiczyć, tylko od 1 października, bo jakoś mi tak lepiej idzie, jak zaczynam w okrągłej dacie :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli tego naaprawdę chcesz ,to możesz być pewna ,że ci się uda.

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia :)
    mam nadzieję, ze osiągniesz sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O chyba mnie zaraziłaś ! Idę biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia ;D
    Ja jak mam czas to skaczę sobie z Ewą Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda tylko, że czasu brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja biegać nie mogę ale wszystko inne mogę uprawiać i postanowiłam wziąć się za zumbę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam tumblra o zdrowym odzywianiu ;)
    mam ogromną prosbe! kliknęłabyś na moim blogu w Baner Sheinside? będę baaardzo wdzięczna!
    i mój tumblr: http://roxanne94.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejciu ;-; Chcę się zmotywować od roku ;-;

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twoją determinację. Ja bym chyba się nie zmotywowała do zmiany trybu życia. :D

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w wytrwaniu :*

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bym musiała wziąć się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie że Wam się uda!
    Motywacja i wyznaczone cele są najważniejsze!
    Trzymam kciuki za sukcesy i posty z postępami :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  25. super . Też bym chciała tak biegać tylko nie mam z kim . A u mnie jest wieś taka że jak już Cie zobaczą że biegasz to nie masz życia -,-
    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia