Najważniejsze są chęci :3

4 września 2013

Hej :D
Póki co nadal mam zapał do nauki. Nadal chcę być lepsza niż w tamtym roku i nadal chcę osiągnąć jak najwięcej.
Znając siebie przejdzie mi to po tygodniu :/ Znowu zacznę narzekanie na szkołę i oczekiwania do następnych wakacji. Haha, wy też tak macie?
Na razie jest fajnie. Ciągle się śmiejemy i chyba to jest najlepsze :p Poza tym zauważyłam, że strasznie dużo mówię :o Cięgle, w kółko, bez końca, nawijam o jakiś głupotach. 
I jeszcze jedna wiadomość :) Jutro, jeśli się wyrobię, postaram się dodać filmik o tym, jak powstają posty na mojego bloga ^^ Mam nadzieję, że dam radę, a i że wam się spodoba :)
 




A obecnie cieszmy się ciepełkiem, póki jeszcze nas nie opuściło :3

10 komentarzy:

  1. ja też póki co mam zapał do nauki ;) ale pewnie minie mi przy pierwszym spr ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie ze masz ambicje! powodzenia!

    dziekuje za mily koemntarz! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapał do nauki w drugim dniu szkoły to nie problem :) Ale życzę wytrwania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też cały czas narzekam na szkołę ale muszę się przyłożyć bo test szóstoklasistów już niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dni zawsze takie są ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na filmik :D !
    Śliczne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z zapałem i z gadaniem mam dokładnie tak samo ;D
    pszypadeg? nie sondze xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia