Nie umiem biegać :p

23 września 2013

Hej :)
Poniedzałek ciągnie się niesamowicie. Siedzę, odrabiam lekcje, chcę później obejrzeć jakiś film.
Biegi przełajowe nie były aż takie złe. Zajęłam 26 miejsce na ok. 35 osób. Jestem taka szczęśliwa ♥ Może dla was to słabe miejsce, ale ja cieszę się po prostu, że nie jestem ostatnia.
A wczoraj byłyśmy na piłce nożnej. Miałyśmy 3 miejsce, ale niestety nie przeszłyśmy dalej :(
Awwwr, szkoda :(
 
Macie może jakieś propzycje filmu do obejrzenia?
 


 
Zapraszam na bloga: http://pauliiniia.blogspot.com/2013/09/konkurs.html Do wygrania kompaktowa wersja Tangle Teezer.
 

39 komentarzy:

  1. Gratulacje 26 miejsca w biegach ! :)
    Hmm... ja bym chętnie zobaczyła filmik z room tour'em . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro też mam biegi i biegam kilometr...

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo gratulację kochana, ja pewnie zajęłabym ostatnie miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cute post! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 26 miejsca.Ja bym pewnie zajęła ostatnie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Ci polecić serial. Grey's Anatomy. Płaczę na każdym odcinku... (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ! :)
    fajnego masz bloga, może obserwujemy ?

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. umiesz biegać!♥ dla mnie 26 miejsce jest naprawdę świetne i jestem z Ciebie dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdobytego miejsca :)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam do komentowania nowej notki ;)
    Proszę kliknij w baner martofchina na moim blogu, będę wdzięczna.<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 26 miejsce jest sweet haha

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na 35 osób byłabym 70 ;d także gratuluję 26 miejsca ;) dla mnie jesteś mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. , świetny blog!
    mam prośbę.. wejdziesz w link w stronę z ostatniego postu u mnie na blogu? będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ♥
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci zajęcia tego miejsca! :) Tez bym była przeszczęśliwa na Twoim miejscu :D (biegi to nie moja mocna strona.... chyba że te na 60 m :)
    ehh współczuję nauki... mi się od 1 października zacznie :(
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sama bym sie baaaardzo cieszyla, nawet z 34-ego, masz racje, wazne, ze nie ostatnie ;) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulujee !! :D
    Obserwujemy ?:)
    http://agadiar.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely post!
    Please take a look at my blog.
    http://palermostreetstyle.blogspot.it/
    And if you want follow me, I follow back
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę książkę z fizyki jakoś nie pałam do fizyki sympatią. XD

    OdpowiedzUsuń
  20. nienawidzę fizyki !;(
    ja co roku jeżdżę na biegi i zawsze mam 1 miejsca tylko raz miałam 2 ,ale w tym roku chyba nie podołam bo forma nie ta ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to bym się wtedy cieszyła, że w ogóle dobiegłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli szuaksz filmów do obejrzenia do kliknij u mnie w zakładkę 'filmy i seriale' - masa propozycji filmowych wraz z moja mini oceną czy warto ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post :D great blog!
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings &

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  24. polecam Ci obejrzeć "Obecność" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :D :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja polecam film "Millerowie", bardzo fajna komedia ;)
    gratuluję miejsca, ja też bym się cieszyła :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. My na zawodach w piłkę nożną zajełyśmy 1 miejsce, ale lało i było zimno i kichamy prawie wszystkie a trzeba było grać w krótkich spodenkach ....

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję Ci, że nie byłaś ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też wolno biegam :D 3 miejsce to dobry wynik :)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie umiem i żyję. Do tej pory się dziwię ,ale jeszcze nigdy nie byłam ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nawet nie lubię biegać... jestem typowym leniuchem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia