Szkoła, lekcje, sen.

2 września 2013

Hejoo :3
Dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego. I dopiero dzisiaj zorientowałam się jak bardzo tęskniłam za moją klasą. Co prawda nie wszystkich znam tak dobrze i nie wszystkich tak bardzo lubię, ale na ich widok od razu pojawił się banan na mojej twarzy :D Kolejny plus końca wakacji...
Im więcej myślę tym, bardziej dochodzę do wniosku, że dobrze, że zaczęła się szkoła. Wiem, że za kilka dni znów zacznę gadać, że chcę już wakacje, no ale cóż. Takie jest życie :)
Teraz pakuję plecak do szkoły. Jakie macie jutro lekcje?
Ja mam:
Zajęcia Artystyczne.
Niemiecki.
Angielski.
Zajęcia Techniczne.
Matematyka.
W-F
W sumie to nie jest, aż tak źle ;)

 




47 komentarzy:

  1. Ah, ta szkoła, prawda? Nie masz źle - ja mam 8 godzin dziennie :).
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy historie,chemie,fizyke,polski,matme ,wf i angielski.Masakra ale jakos bedzie :P Ślicznie wyglądasz. www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo,to wtorki będziesz miała w miarę spokojne :) powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczynam od geografii jutro :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie starych znajomych z klasy to zawsze jest plus kończących się wakacji, ale chyba jedyny... mój plan lekcji jest do bani :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jutro zaczynam od polskiego z moją wychowawczynią . ♥

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz aż takiego złego planu :) mam jutro 8h!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już na wstępie mam dwie biologie z nauczycielką, której nienawidzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eee nie tak źle masz jutro, ja w sumie też nie narzekam :) Ładne zdjęcia <3
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w 2 gimnazjum zawsze miałam 2 godziny podrząd artystyczne :)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam: wychowawcza, polski, angielski, edb, matematyka, religia, angielski, niemiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam jutro wcale lekcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. co robicie na zajeciahc artystycznych :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jeszcze nie wiem xd jutro ci napiszę :p

      Usuń
  16. "szkola, lekcje, sen" skad ja to pamietam;]

    OdpowiedzUsuń
  17. zajecia artystyczne brzmia bardzo fajnie :) ja nie mialam takiego przedmiotu.
    powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja najbardziej lubiłam zajęcia artystyczne i wf :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wróciłam do domu po 6 lekcjach, skrócili nam o jedną :D
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! :)
    też mam coś takiego jak zajęcia artystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dzisiaj miałam 2h wfu, 2h polskiego i matematykę... oraz technikę ehhh :<

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nawet nie najgorszy masz ten plan lekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajęcia artystyczne! <3 kurcze świat poszedł do przodu, ja miałam tylko plastykę :-)

    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu! Liczba zgłoszeń mała, czasu już niewiele, zatem szanse na wygraną zestawu kosmetyków ogromne! :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah ty pięknotko.... Sliczna jestes jak nie wiem!
    Ja dzisiaj mialam : wf, polski, historia, matematyka i dwa angielskie. normalnie mam jeszcze pierwsza przyrode ale pani nie bylo. MASAKRA ;<

    mery-merry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie jestem zadowolona z mojego planu lekcji, aż trzy razy kończę o 15 :/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wcale nie tęsknie za szkołą ;) chcę jeszcze z 2 miesiące wakacji

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie tęskniłam za szkołą wcale a wcale :D Ale cóż. Muszę przetrwać 8 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam nawet fajny plan lekcji ;)
    dzióbeczek *o*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia :D
    No to nie masz najgorszych lekcji :D Ja mam najlepsze w piątki <3 4 lekcje ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia