Uśmiechnij się i myśl pozytywnie :)

9 września 2013

Siemka :)
Czy nie zastanawiało was kiedyś jak to jest wyglądać perfekcyjnie? Np. wstajesz rano, podchodzisz do lustra i nie przeżywasz zawału widząc swoją twarz. Życie byłoby wtedy o wiele prostsze :) Chociaż z drugiej strony, jak wyglądałby świat z samymi ideałami?
Wychodzisz na ulicę i widzisz tłumy jednakowych klonów. Wszyscy perfekcyjni, idealni, każdy posiada tylko pozytywne cechy. Szczerze, to nie wytrzymałabym za długo w takim środowisku.
Dlatego denerwuje mnie, kiedy jakaś dziewczyna uważa siebie za brzydką, grubą, głupią i porównuje siebie do innych.


Każdy jest inny, wyjątkowy. Dlatego powinniśmy zaakceptować siebie takimi jakimi jesteśmy, a nie dążyć do ideału. Przecież ideał nie istnieje!
A najważniejsze to myśleć pozytywnie :) Jeśli coś nie idzie po twojej myśli, nie poddawaj się! Będzie lepiej, zobaczysz :) Wystarczy, że trochę poczekasz i zmienisz coś na lepsze.


Jeśli masz kilka zbędnych kilogramów, zacznij ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, a za kilka miesięcy wszystkim opadną szczęki kiedy ciebie zobaczą.
Jeśli uważasz się za głupią, bo gorzej radzisz sobie w szkole, nie przejmuj się! Ucz się systematycznie, ogranicz czas przeznaczony na komputer lub telewizję, odrabiaj prace domowe, a za jakiś czas zobaczysz efekty w postaci ocen :p
Jeśli uważasz się za brzydką... to wiedz, że wcale nie jesteś brzydka :) Uwierz w to, bo każdy ma w sobie coś pięknego.
Jeśli nie pasuje ci w twoim wyglądzie nos, oczy, uszy, broda, policzki, nogi, włosy lub ręka, zaakceptuj to! Jesteś jedyna w swoim rodzaju i nie pozwól, żeby ktoś ci wmówił, że tak nie jest :)


Dlatego trzymajcie się pozytywnych myśli i pamiętajcie, że nikt nie jest idealny. Ja już kończę i idę sprzątać :D Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca postu.
Napiszcie w komentarzach swoje zdanie na ten temat :3

nie pytajcie co ja robię na tym zdjęciu, bo sama nie mam pojęcia xd


69 komentarzy:

  1. Każdy jest ładny na swój sposób ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mądre słowa ;) ja wychodzę z założenia, że zamiast narzekać powinniśmy zacząć doceniać to co mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje słowa są bardzo szczere i prawdziwe :) każdy jest ładny na swój sposób, jednak ja nie potrafię się pozbyć swoich kompleksów i nie potrafię zaakceptować samej siebie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuszne rady :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny chyba twój ciekawy post i przede wszystkim działający, bo od razu zaczęłam widzieć pozytywy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy jest inny. Każdy ma swoje wady i zalety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci dystansu do siebie. Naprawdę.
    Ja nie potrafiłabym wyjść z domu bez makijażu, pozować bez niego do zdjęć i jeszcze publicznie je udostępniać. Po ponad mnie. Co prawda stosuję się do zasady, że prawdziwe piękno tkwi w charakterze człowieka, ale trudno mi wyjść z nawyku malowania się :c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam naprawdę wiele kompleksów..i ciężko jest mi się zaakceptować,ale takie posty dodają skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia . ;3
    Ja jestem w trakcie diety. xD

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się dojść do perfekcji pod każdym względem :D dlatego jestem na wiecznej diecie :P ale nie załamuje się wyglądem mojej twarzy, bo wiem, że od jedzenia marchewek i brokułów nie wyładnieje i że muszę ją zaakceptować taką jaka jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mądrze napisałaś jak na taką młodą osóbkę ;)) zgadzam się z tobą w 100 % ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą ;)
    super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne to co napisałaś. niestety ludzie własnie tacy są że szukają ideałów w innych, a może się okazać, że to oni są ideałem dla kogoś :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię moją twarz po przebudzeniu. Zupełnie nie przeszkadzają mi moje roztrzepane włosy :) Lepiej w nich wyglądam, niż gdy je ułożę :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się z tobą zgadzam , czasem choć ktoś nie jest idealnie piękny to jest tak oryginalny że patrząć na niego wydaje ci się coraz piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny desing bloga :) ciekawy post :) fajne zdjątka
    appiappi.blogspot.com wymiana obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  18. no jassne, myślenie pozytywne to podstawa udanego zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby masz rację, że każdy jest wyjątkowy, ale ludzi czasem po prostu zżera głupia zazdrość. Zdjęcia pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mądre słowa, chociaż chyba każdemu zdarza się ponarzekać na swój wygląd i to niestety chyba nigdy nie mija ;p świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taaaak. ;) Moim zdaniem trzeba siebie zaakceptować, aczkolwiek nie każdy umie to zrobić tak "hop siup". Niby się mówi, że to nic trudnego, wystarczy myśleć pozytywnie, zaakceptować siebie, ale w rzeczywistości to wcale nie jest taki proste. ;)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam sie z tym co napisalas, zawsze trzeba myslec pozytywnie :)


    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pozytywny post! Masz rację, najważniejsze to akceptować siebie!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze: jesteś śliczna! :* a po drugie to moje zdanie na ten temat jest takie samo jak Twoje. Trzeba zaakceptować to, jakim się jest i każdy jest ładny na swój sposób. :)

    szpartyna097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życie z ideałami byłoby wręcz nudne.. :P
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy masz ten sweterek :) Śliczny uśmiech :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację. Zgadzam się z Tb w 100%.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. też jestem w zasadzie optymistką :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nikt nie jest idealny, ale każdy z nas jest piękny na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, zgadzam się z Tobą! :)
    Śliczne zdjęcia!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. haha sam sobie zazdroszczę! :D by the way, jesteś modelką?

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post i zdjęcia ;D

    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozytywne myślenie jest bardzo ważne. :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślenie pozytywne jest bardzo ważne. :3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny tytuł posta :>
    ciekawy wgląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  37. hej , obserwujemy ? +
    http://livesomething.blogspot.com/ ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hahah bardzo fajne i zabawne zdjęcia :>
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Dokładnie tak jak napisałaś. Musimy akceptować siebie.:) Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Dokładnie, każdy jest piękny i wyjątkowy! Wystarczy tylko o siebie zadbać, i w końcu zacząć dostrzegać swoje dobre cechy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dokładnie. Każdy jest wyjątkowy na swój własny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się Z Tobą.Ładne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy jest jedyny i o tym powinniśmy pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. w 100% popieram Twoje zdanie !
    Każdy jest inny, i każdy powinien się docenić choć to na prawdę trudne ;)
    Świetnie napisane !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne fotki i ten sweterek ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja przez cale zycie przejmowałam się, że jestem za gruba, za niska etc., a jak weszłam do gimnazjum to zaczęłam likwidować te kompleksy, bo nie mialam czsu na narzekanie :D
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Że tak sparafrazuję: "nie ma brzydkich dziewczyn, tylko czasem alkoholu brak" ;) Ale tak na serio, to piękno ma niejedno imię. W każdym jest coś wyjątkowego... ale też ta wyjątkowość sama się utrzymywać nie będzie i jednak trzeba o siebie dbać.

    OdpowiedzUsuń
  48. Młodziutka jesteś, ale mądrze piszesz:) Grunt to akceptować samego siebie nie zważając na opinie innych :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uśmiech i pozytywne nastawienie przede wszystkim! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia