14.

17 października 2013

Hej :)
Dziś są moje 14 urodziny. Nie czuję jakoś wielkiej różnicy, po postu jestem znów o rok starsza.
Pamiętam kiedy miałam z 9-10 lat zawsze chciałam mieć tą czternastkę. Nie wiem czemu :) Myślałam, że będę już taka dorosła, "fajna".  Teraz kiedy mam już tyle, ile mam nie widzę nic nadzwyczajnego. Moje życie jest spokojne, nic wielkiego się nie dzieje...
Poza tym jutro robię małe ognisko :3 Zaprosiłam kilka osób z klasy, więc wiem, że będzie ciekawie :p
 

Moje zdjęcia są poważne. Przecież mam już 14 lat. Nie powinnam robić sobie głupich zdjęć, bo przecież jestem już na to za stara.
No ok. Żartowałam.



A teraz coś co dostałam od Natalii *.* Dziękuję. Mówiła mi, że kiedy to robiła prawie "puściła chałupę z dymam" xd


53 komentarze:

  1. Na głupie zdjęcia nigdy nie jest się za starym ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Słit czternastka.:D Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, tak ze szczerego serducha! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego co najlepsze, realizacji swoich marzeń i coraz więcej czytelników bloga ;* mam nadzieję, że w twoim życiu będzie więcej dobrych chwil niż złych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda :) Wszystkiego najlepszego , dużo zdrówka , spełnienia najskrytszych marzeń no i samych dobrych ocen :) ;*
    E tam nigdy nie jest za staro na głupie miny a ty tylko masz 14 lat ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie najlepszego kochana ... dużo zdrówka, kasiuury, przystojnego chłopak, kochających przyjaciół no i dużo prezentów :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Świetny blog, bardzo ładny :) Zapraszamy do nas. Obserwuję :) Może chciałabyś do nas wpaść i zostawić coś po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego <3 Spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia i wszystkiego naaaj :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszego :) ładny blog :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszego ;D
    śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. oh jaka jestes mloda :) ja juz prawie 27 buuuu

    OdpowiedzUsuń
  12. 14 lat to fajny wiek :) Również kiedyś myślałam, że to będzie wielkie HALO :) A nie było ;)
    I szczerze mówiąc żadne kolejne urodziny nie wydają mi się niczym nadzwyczajnym i PRAWIE nie różnią się od 14 urodzin.. wkrótce kończę 28 a wciąż czuję się tak samo ;) tyle, że ta liczba trochę przytłacza ;) i tak jakoś wyszło, że mam 2razy więcej lat co TY :) hihi WSZYSTKIEGO NAAAJLEPSZEGO :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale mimo wszystko wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego :3
    http://full-lips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Och najlepsze życzenia i udanego ogniska ;o)))

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze! ;**
    Świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłej zabawy na ognisku! Spóźnione, ale szczere życzenia, wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak byłam młodsza to też wyobrażałam sobie te wszystkie "nastki" zupełnie inaczej. Jakby nagle wszystko miało się wtedy radykalnie zmienić ;) A niestety większość zmian wchodzi powili i niemalże niezauważenie...

    -Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego w takim razie ! :*

    http://baloonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. haha jakie fajne fotki ;d sto lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione wszystkiego najlepszego ! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Im jest sie starszym, te zdjecia sa czasem jeszcze glupsze. :D Troszke spoznone, ale i tak wszystkiego najlepszego! :* a zdjecia swietne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci wszystkiego najlepszego , dużo szczęscia , zdrowia , wspaniałych przyjaciół , sukcesów w szkole i blogowaniu . Wszystkiego co najlepsze ! <3
    Śliczne zdjęcia i cudny prezencik . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia, i cuuuudowne tło ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że ognisko było udane

    Pozdrawiam!
    http://wheremagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Spełnienia marzeń :3. Też nie czuję tego , że ma już 15 lat :D .

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak ! Wkońcu super post i oczywiście blog <3

    Pamiętaj zawsze się odwdzięczam :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka słodka twarzyczka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego ! :D
    Świetne zdjęcia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszego życzę! :D Oj, ja miałam tak samo. Zawsze czekałam na to, aż będę rok starsza. Minęły czternaste urodziny, piętnaste, szesnaste... i nic, nadal czuję się jak dwunastolatka :D Teraz czekam na siedemnastkę. I kolejne rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe zdjęcia . Szkoda ze nie wpadłam w dzień urodzin ;] Pozdrawiam:* Obserwujemy ?


    Zapraszam ----> extremestyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wygląd twojego bloga ! ;333 Zapreaszam do mnie. Obserwujemy ? ;33 Będę twoim dwusetnym obserwatorem ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, masz cudowne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale z Ciebie juz staruszka :*
    spoznione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  37. też myślałam, że w tym wieku będę taka "super" i że wszystko będzie inaczej wyglądał- a jednak wszystko jest całkiem zwyczajne ;) ja niedługo też mam urodziny, tyle że 15-heh ja to stara jestem ;d zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego naj naj :))

    masz w prezencie moją obserwację :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione ale jak najszczersze życzenia! Wszystkiego najlepszego!
    A zdjęcia idealne na tą porę roku :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  40. spóźnione,Wszystkiego Najlepszego!!!<3
    ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  41. spóźnione sto lat!! super masz tło na blogu:)
    mogłabym prosić o kliknięcie w linki w ostatnim poście i w bannery po prawej? z góry wielkie dzięki! ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia